U utorak je predstavljen cjelokupni program festivala Dani komunikacija, koji će se održati 12.-15 travnja u Rovinju. Organizatori su do sada predstavili zvučna imena, ali su sačuvali još jednog ‘asa u rukova‘ te su za finale predstavljanja odabrali najaviti dolazak AdBlocka. U ime AdBlocka, sustava čija je funkcija blokirati oglase, govorit će Laura Sophie Dornheim, voditeljica odjela za komunikacije softverske tvrtke Eyeo, koja stoji iza AdBlock Plusa, AdBlock Browsera i Flattra, servisa za mikrotransakcije.
- Festival Dani komunikacija mjesto je gdje se predstavljaju aktualne svjetske prakse iz komunikacijske industrije. Svakako, dovodimo predavače koji govore o najboljim globalnim praksam, ali ujedno posjetiteljima omogućujemo diskutirati s pojedincima čiji način rada dovodimo u pitanje, ali ne možemo zanemariti činjenicu koliko taj rad utječe na smjer razvoja industrije i njenu percepciju u javnosti, naglasio je Davor Bruketa, predsjednik uprave HURA-e, povodom predstavljanja programa.
>>>Dani komunikacija ugostit će marketinšku ikonu Susan Credle
Govoreći o utjecaju festivala Dana komunikacija, Bruketa je izjavio da postoji sve više hrvatskih agencija koje osvajaju nagrade diljem svijeta i rade za inozemne klijente te da je tako smanjena ovisnost o domaćem tržištu. Naglasio je da marketinška industrija kod nas raste i zapošljava mlade ljude, što je samo jedna od pozitivnih strana ovakvog događanja koje ima za cilj popularizirati struku.
Direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon dodala je da ove godine dovode velika imena i da očekuje još veći odaziv publike.
- Na Danima komunikacija govorit će voditelj kampanje za američkog predsjednika Donalda Trumpa, globalni kreativni direktor jedne od vodećih društvenih mreža – Twittera te predstavnica tvrtke koja se bavi blokiranjem oglasa, a ujedno promiče i tzv. Acceptable Ads inicijativu, inicijativu prihvatljivih oglasa, naglasila je Ballon.
>>>Na Dane komunikacija dolazi nagrađivani multimedijski umjetnik koji ‘crta pogledom’
Uz predstavnicu AdBlocka, najavljen je dolazak Kodija Fostera, potpredsjednika za podatkovnu strategiju u Viacomu, šestom najvećem medijskom konglomeratu na svijetu koji je ujedno i vlasnik produkcijske kuće Paramount Pictures i popularnih kanala poput MTV-a i Comedy Centrala. Kodi se bavi sintetiziranjem Viacomovih podataka te njihovim pretakanjem u sadržaj i integrirano marketinško komuniciranje, o čemu će govoriti na Danima komunikacija.
Festival će se održati od 12. do 15. travnja u Rovinju, a program će se odvijati paralelno u tri dvorane. Od dosad najavljenih predavača valja izdvojiti i ‘teškaše‘ kao što su: Jayanta Jenkins, globalni kreativni direktor Twittera, Brad Parscale, direktor kampanje Donalda Trumpa, Susan Credle, jedna od najmoćnijih žena marketinške industrije, Mr. Bingo, ilustrator i arhitekt kontroverznih projekata te Graham Fink, jedan od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svijetu.
Uz selekciju predavanja, na Danima komunikacija bit će proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.