Aktualno
StoryEditor

Na pomolu novi koncept turističkog udruženog oglašavanja

06. Lipanj 2017.

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pripremaju novi, pojednostavljeni koncept udruženog oglašavanja za 2018., čije se donošenje očekuje uskoro, kao i jače marketinške aktivnosti za daleka tržišta, pogotovo za Kinu, doznaje se iz Ministarstva turizma.

Donošenje novog koncepta udruženog oglašavanja za 2018. očekuje se uskoro, nakon što se sastane Turističko vijeće HTZ-a i odluči o predloženom modelu, a iz Ministarstva iznose i podatak da je za ovu godinu ugovoreno ukupno oko 34 milijuna kuna po svim modelima tog oglašavanja. Riječ je o oglašavanju za koje sredstva za promociju HTZ udružuje s domaćim privatnim i javnim turističkim sektorom te partnerima sa stranih tržišta, uključujući i zračne prijevoznike.

>>> Cappelli: Uskoro će postojati turistička godina, a ne sezona

Kada su u pitanju inozemni partneri, kažu da se pritom uglavnom radi o tržištima Austrije, Francuske, Njemačke, Skandinavije i Ujedinjenog Kraljevstva. Uz pripremu novog koncepta tog oglašavanja, iz Ministarstva turizma otkrivaju i da je u tijeku obrada i evaluacija kandidatura pristiglih na javni poziv za potporu događanjima u ovoj godini.

"Sveukupno je online zaprimljeno 445 prijava, a nakon obrade od strane radne skupine, sastat će se povjerenstvo koje će još jednom pregledati sve kandidature i dati prijedlog događanja za potpore Turističkom vijeću HTZ-a, koje odlučuje  o dodjeli potpora. Po donošenju odluke o potpori događanjima, svi podaci o dobitnicima bit će objavljeni na web stranicama HTZ-a", kažu iz Ministarstva.

>>> HTZ raspisuje natječaj za 10 direktora stranih turističkih predstavništava

Suradnja s Emiratesom i Kinom

S ciljem jačanja pozicije hrvatskog turizma i gospodarstva na dalekim tržištima, iz Ministarstva iznose da se ministar turizam Gari Cappelli krajem prošlog tjedna sastao i s predstavnicima zrakoplovne kompanije Emirates, kineskih udruženja Chinese Southeast European Business Association (CSEBA) i CTBA Tourism te Ministarstva vanjskih poslova.

"Na sastanku je osim uspostave buduće suradnje, načinima oglašavanja i promocije Hrvatske na Dalekom i Bliskom Istoku, bilo riječi i o otvaranju konzularnog predstavništva RH u Dubaiju. Razgovaralo se i o pojednostavljenju procesa izdavanja viza za državljane Kine", iznose iz Ministarstva turizma.

>>> Unatoč rastu potražnje za Hrvatskom, Cappelli zahtijeva veći angažman stranih predstavništava HTZ-a

Dodaju da su se te teme jače otvorile i uspostavljanjem izravne zračne linije Emiratesa Zagreb-Dubai, putem kojih se Hrvatska može povezati s oko 80 dalekih zemalja, poput Kine, Indije, Australije, Novog Zelanda, Južne Koreje, Japana, Tajvana.

"Daleke zemlje poput tih već nekoliko godina bilježe kontinuirani dvoznamenkasti rast turističkog prometa te su veliki i neiskorišteni potencijal za hrvatski turizam. Zajedno sa Slovenijom već par godina se predstavljamo u Japanu, Kini i Koreji, ali marketinške aktivnosti trebamo i pojačati, pa će se tako 7. lipnja u Seoulu Hrvatska samostalno predstaviti. Tada ćemo predstaviti i mogućnosti unapređenja suradnje za ta tržišta, pri čemu je jedna od mogućnosti i otvaranje predstavništva HTZ-a na Dalekom Istoku", najavljuje ministar Cappelli dodajući da tako nešto treba razmotriti i Turističko vijeće HTZ-a pri čemu treba uzeti u obzir i financijske mogućnosti i interes sektora u cjelini.

19. travanj 2024 11:58