Prva utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva još se nije odigrala, ali već se zna tko je pobjednik. Adidas je nadmašio svog rivala, Nike. Njemački proizvođač sportske opreme posebno se potrudio nadmašiti Nike koji je na prošlom svjetskom prvenstvu u Brazilu 2014. preuzeo vodeću ulogu u opremanju nogometnih ekipa.
>>>Adidas podigao ciljanu dobit i europske burze
Adidas je već sada uspio sklopiti ugovor s 12 momčadi od ukupno 32 nacionalna tima koliko će ih sudjelovati na prvenstvu. Među njima su i njemačka, španjolska i domaćinska ruska momčad, a probio se i kao glavni sponzor cjelokupnog natjecanja, izvještava Reuters.
>>>Adidas ususret ‘mundijalu‘ bilježi porast dobiti
Doduše, Nike pobjeđuje u sponzoriranju najvećih zvijezda prvenstva. Šezdeset posto igrača koji će se uputiti u Rusiju nosit će Nikeove kopačke, čak iako će imati Adidasove dresove. Jedina iznimka je Iran kojem je SAD nametnuo nove sankcije izlaskom iz nuklearnog sporazuma. Tako da Nike neće opremiti nijednog od iranskih nogometaša.