Tvrtka dm-drogerie markt najpoželjniji je poslodavac u Hrvatskoj, pokazuje istraživanje koje je tijekom 2018. i 2019. proveo MojPosao. Ovaj je lanac trgovina na vrhu liste već desetu godinu zaredom, a slijede Lidl Hrvatska i Müller trgovina Zagreb. Prvi domaći poslodavac na listi, Rimac Automobili, zauzeo je četvrto mjesto.
- Izbor za najpoželjnijeg poslodavca u Hrvatskoj za nas ima posebnu vrijednost jer nam pokazuje da ulaganja u naše djelatnike prepoznaje i cijeni veliki broj građana. U ime dm-a, zahvaljujem svima koji su nas proglasili najpoželjnijim poslodavcem - komentirala je Ana Fostač-Krilčić voditeljica Ljudskih resursa i prodajne regije u dm-u. Kao neizostavan dio uspjeha tvrtke ističe zaposlenike, čije su prosječne neto plaće više od 9.300 kuna.
Atlantic grupa zauzela je 5. mjesto (prošle godine bila je 9. na listi najpoželjnijih poslodavaca), dok je Valamar Grupa s dvanaestog mjesta skočila na sedmo. Na listu 20 najpoželjnijih prvi je puta došla Bipa, dok se Coca-Cola HBC Hrvatska vratila u društvo najboljih nakon tri godine izbivanja.
[caption id="attachment_385146" align="aligncenter" width="484"] Tablica: MojPosao.net[/caption]
Istraživanje je pokazalo kako plaća nije presudan faktor atraktivnosti poslodavca, 31 posto ispitanika smatra da su bitniji dobri odnosi s kolegama, dok je za 30 posto najvažnija sigurnost radnog mjesta te socijalna odgovornost poslodavca.
No dm-drogerie markt je najpoželjniji poslodavac upravo zbog visine plaće i ostalih materijalnih beneficija, kažu ispitanici. Kao prednost Lidla ističu sigurnost radnog mjesta, a Müllera harmonični odnosi u radnoj okolini. Rimac Automobili izuzetno su zanimljivi ispitanicima sa srednjom stručnom spremom, kojima je ta tvrtka drugi izbor, pokazalo je istraživanje.
Na području Zagreba i okolice, u top deset poslodavaca ušle su Coca-Cola HBC Hrvatska i Zagrebački Holding, ispitanici iz Dalmacije su među top deset poslodavaca uvrstili i trgovački lanac Tommy, dok su oni iz Istre izdvojili tvrtke Maistra, Jadran Galenski Laboratorij te Infobip.
Kod svog poslodavca prvog izbora radi 25 posto ispitanika, od čega ih 13 posto često razmišlja o promjeni poslodavca, a 43 posto uopće ne razmišlja o odlasku. Za razliku od njih, 58 posto ispitanika koji ne rade kod svog poslodavca prvog izbora često razmišlja o promjeni poslodavca, dok ih 9 posto uopće ne razmišlja o promjeni.