Njemačka logistička grupa Deutsche Post DHL izvijestila je u utorak o nižoj neto dobiti i stagnaciji prihoda u prvom tromjesečju pod utjecajem nepovoljnih valutnih tečajeva i ulaganja kojima planiraju držati korak sa snažnom potražnjom za uslugama dostave paketa.
U razdoblju od siječnja do ožujka neto dobit njemačke kompanije pala je 5,2 posto, na 600 milijuna eura, što su u kompaniji pripisali novim računovodstvenim propisima.
Operativna dobit porasla je 2,3 posto, na 905 milijuna eura. Prihodi su gotovo stagnirali, dosegnuvši 14,7 milijardi eura.
>>>Politička trgovina podacima: Deutsche Post prodao strankama ‘statističke vrijednosti’ klijenata
U Deutsche Postu napominju da je operativna dobit u odjelu dostave paketa i elektroničke trgovine smanjena zbog ulaganja u električne kamionete i u poboljšanje međunarodne logistike kako bi držali korak za snažnom potražnjom.
Ukupno je grupa u prva tri ovogodišnja mjeseca u poboljšanje infrastrukture za dostavu paketa uložila 327 milijuna eura, tek nešto manje nego u cijeloj prošloj godini.
U prvom su tromjesečju paralelno prihode od klijenata izvan eurozone nagrizili nepovoljni valutni tečajevi, napominju.
>>>Njemačka pošta otkrila kako će isporuku paketa u Austriju ograničiti na jedan dan
- U cjelini gledano, početak godine bio je dobar iako nas čeka puno posla u ostatku 2018., zaključuje izvršni direktor Frank Appel.
- Procvat globalne elektroničke trgovine nastavlja se, što znači da je najvažniji motor našeg poslovanja i dalje netaknut, dodaje Appel.
Potvrdio je ujedno da su uvjereni da će ostvariti godišnje ciljeve, što bi značilo 10-postotno povećanje operativne dobiti, na oko 4,15 milijardi eura. Time bi se približili zacrtanih više od pet milijardi eura dobiti u 2020. godini.