Rapidan tehnološki napredak omogućio je oglašivačima i agencijama mnogo više mogućnosti predviđanja ROI-ja, naprednu alokaciju resursa te njihovu real-time optimizaciju – ali samo onima koji su znali iskoristiti puni potencijal novih tehnologija. Upravo će se tom temom pozabaviti panel naziva Media 2.0: Tehnološka paradigma planiranja medijskih investicija, koji će u petak, 22. rujna od 12:15 h na Weekend Media Festivalu ugostiti stručnjake IAB-a Croatia.
Na pozornicu festivalske dvorane Pepermint Lounge popet će se Damjan Planinc (Teads), Kaspars Drikis (RTB House) i Mia Lasić (Addiko Bank), dok će razgovor moderirati Boris Zatezalo (Httpool), te će progovoriti o još neistraženom području medijskog poslovanja koje će dostizanje ciljane publike učiniti egzaktnijim nego ikad, a neće se susprezati ni u dijeljenju savjeta o tome koji potez će donijeti najbolje rezultate u budućnosti.
- Inovacije u medijskom planiranju i oglašavanju dolaze nam brže nego ikad. Razvijaju se platforme koje nam omogućuju bolje praćenje, segmentiranje publike, a na kraju dana omogućuju i bolje rezultate, odnosno veći povrat - poručio je Boris Zatezalo, moderator panela. „Customer Data Platforms (CDP), atribucijski i brojni drugi alati postaju standard bez kojeg ćemo sve teže i teže moći biti konkurentni. O tome i o iskustvima u različitim industrijama i i na različitim oglašivačkim platformama poslušajte na našem panelu.“
Razgovor će se održati na engleskom jeziku, a sudionici će imati priliku poslušati iskustva i savjete te naučiti savršeni recept za dostizanje ciljane publike te se tako pripremiti za budućnost i nove tehnologije koje ona donosi.