Na drugoj svečanoj Skupštini, održanoj 6. lipnja 2023. u Hotelu Zonar u Zagrebu, globalni ambasador digitalnog tržišta u Hrvatskoj IAB Croatia predstavio je rezultate dosadašnjega rada tijekom prvih godinu i pol djelovanja, među kojima je zanimljiv podatak da se tijekom posljednjih šest mjeseci zajednici pridružilo čak 18 novih članova, čime je postignut rast od 23 %. Tvrtke koje se ističu svojom stručnošću i specijalizacijom u digitalu – od financijskog poslovanja, digitalnog marketinga, umjetne inteligencije, istraživanja tržišta i drugih digitalnih specijalizacija – a pridružile su se probranom društvu IAB-a Croatia, također su: Atlantic grupa, Bold Group, Enterwell, Erste Banka, Experience TEN, KG Media, Kontra digital, IMC Agencija, Lloyds digital, Mastercard, Mindsmiths, Presscut, Promosapiens, RED agencija, Sofascore, Ured za ideje, Valicon, Webpower Adria.
Kao ambasador industrije interaktivnog marketinga u Hrvatskoj, IAB Croatia uz svoje tvrtke članice osigurava stabilnost i razvoj struke te postavlja visoke norme u industriji educiranjem tržišta i inzistiranjem na najvišim standardima i znanju. To su pokazali i najnoviji projekti ove zajednice, poput procjene investicija u online medije u Hrvatskoj i Europi, izdavanje dokumenata poput najnovijih smjernica koje su prvi put u Hrvatskoj definirale Digital-Out-of-Home oglašavanje, promocije visokih standarda i najboljih digitalnih projekata u zemlji, rad na unaprjeđenju izazovnih segmenata poput privatnosti na internetu ili pažnje te brojnih drugih.
Članovima IAB-a Croatia mogu postati eksperti u digitalnoj sferi, neovisno o tome dolaze li iz redova oglašivača, agencija za tržišno komuniciranje, medijskih kuća, ad-tech kompanija, izdavača, istraživača – sve dok su zainteresirani za napredak i razvoj digitalne industrije.
Osim priključenja ovoj sve razvijenijoj mreži stručnjaka, među čijim su projektima primjerice i nedavno održani Dani komunikacija, kolumne e-Dileme, kao i društveno odgovoran projekt DIGICEDA – Abeceda digitalne pismenosti i zapošljivosti, iz IAB-a poručuju da članovi redovno povećavaju svoj kapital znanja na specijaliziranim edukacijama, prvi pristupaju posebnim analizama, podacima i statistikama o tržišnim kretanjima kako na domaćoj tako i na međunarodnoj razini, bave se (samo)regulacijom digitalnog tržišta te kao dio ove sve poželjnije zajednice digitalaca ostvaruju veću vidljivost.
Među članovima su hrvatskoga ogranka IAB-a i: 404, A1 Hrvatska, Abeceda, Addiko Bank, Advans Adria, Algebra, Arbona, Ascanius media, Atlantic grupa, BBDO Zagreb, Bold Group, Bruketa&Žinić&Grey, C Automobil Import, Convergent Media Group Croatia, CTA komunikacije, Degordian, Dentsu Aegis Network, Disney, DIVISION 4 VISION, Enterwell, Ernst & Young, Erste Banka, Eskimi, EssenceMediacom, EUROART93, Experience TEN, Fabula, Fakat, Futura DDB, Go2Digital, Good Game, Google, Gruntek, Hauska & Partner, Hrvatski Telekom, Httpool, Human, I to nije sve, Imago Ogilvy, IMC agencija, Ipsos, Izone, KG Media, Kofein, Komunikacijski laboratorij, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, Kontra digital, KPR, Libra, Lider Media, Lloyds digital, Luna&Točka, Manjgura, Mastercard, McCann Zagreb, Millenium promocija, Mindsmiths, MMB Media Agentur, Nielsen, Nivas, OMD Media, Omega, Organizacija, Pepermint, Pragma, Presscut, PPiredba, Pro media group, Promosapiens, Publicis, Real grupa, RED agencija, Rinzol, RTB House, SeekandHit, Sofascore, Spotstudio, S.T.A.R. Digital, Status grupa, Studio Nexus, Studio Šesnić & Turković, Studio Sonda, Teads, Tumpić/Prenc, Universal Media, Ured za ideje, Val grupa, Valicon, Webpower Adria, Wiener osiguranje, Younited Agency, ZOO agencija.
Atmosferu s druge Skupštine, na kojoj su rezultate djelovanja radnih skupina predstavljali i neki od članova, možete iskusiti na poveznici, a ako se IAB-u poželite i sami pridružiti, dostupni su i kriteriji za članstvo.