Tvrtka za poslovno savjetovanje Sense Consulting putem platforme Funderbeam planira prikupiti 4 do 5 milijuna kuna, a sredstva kane uložiti u akviziciju tvrtke u Hrvatskoj, širenje poslovanja u Srbiji te daljnji razvoj digitalnih savjetničkih usluga. Riječ je o drugoj kampanji društva Funderbeam South-East Europe (SEE), koja je u petak predstavljena u prostorima HUB385.
>>Sense Consulting: Danas imamo 5 educiranih, osposobljenih i još važnije samozaposlenih branitelja
"CIlj naše kampanje je prikupljanje sredstava za osnaživanje i razvoj digitalnih savjetničkih usluga, širenje poslovanja na tržište Srbije te akviziciju komplementarne tvrtke. Time ćemo još brže ostvariti našu viziju da postanemo vodeća tvrtka za poslovno savjetovanje u jugoistočnoj Europi", ustvrdio je glavni partner u Sense Consultingu Vedran Antoljak i dodao da se Funderbeam svojom inovativnošću značajno izdvaja od drugih sličnih platformi za prikupljanje kapitala.
Funderbeam South-East Europe (SEE) u rujnu prošle godine osnovali su Zagrebačka burza i estonski Funderbeam Ventures, a podupire ga i Europska banka za obnovu i razvoj kroz Shareholders Special Fund. Funderbeam SEE koristi poslovni model Funderbeama, globalne platforme za prikupljanje kapitala na kojoj ulagatelji odmah nakon inicijalne faze ulaganja mogu trgovati svojim udjelima, a zahvaljujući inovativnom sustavu temeljenom na bitcoin tehnologiji.
>>HUB pokrenuo obrazovni e-program za mlade ‘Online plaćanja’
Svaka kompanija na Funderbeamu mora imati vodećeg ulagatelja, osobu koja prikuplja kapital, dobro poznaje sektor, a i ulaže vlastita sredstva, čime demonstrira povjerenje u pozitivne izglede kompanije. U ovom slučaju to je Ratko Bajakić, inače direktor društva ICF d.o.o. Sense Consulting, koji je izrazio uvjerenje da će investitori prepoznati potencijal Sense Consultinga.
Predsjednica Uprave Zagrebačke burze Ivana Gažić kazala je kako se osnivanjem Funderbeam SEE-a s željelo omogućiti mladim kompanijama u ranim fazama njihovog rada pristup potrebnom kapitalu kroz skupno financiranje.
"Prva hrvatska kampanja Funderbeam SEE-a bila je solinska tehnološka kompanija Include, proizvođač ‘pametnih‘ klupa, koja je preko Funderbeama prikupila gotovo 470 tisuća eura. Primjer Sense Consultinga kao zrele kompanije koja je prepoznala vrijednost ovakvog načina financiranja pokazuje da je Funderbeam SEE već napravio kvalitativan korak dalje u smislu povjerenja koje nam daju etablirane kompanije poput ove, ali i investitori", rekla je Gažić.
>>>Zagrebački inkubator poduzetništva i HUB385 udružuju snage
Kako je pojasnio Damir Bićanić iz Funderbeam SEE-a, proces stjecanja statusa investitora na Funderbeam platformi izuzetno je jednostavan, brz, besplatan i neobvezujući, a ulagatelju omogućuje informiranje o više od 180 tisuća kompanija iz cijelog svijeta.
"Omogućava mu i korištenje naprednih Funderbeamovih analitičkih alata koji svakom investitoru i kompaniji omogućavaju uvid u poslovanje, kretanje cijena udjela, kao i usporedbu s konkurentskim kompanijama u branši", napomenuo je Bićanić.