Istraživanje o najdražim brendovima četiri generacije, objavljeno u velikom Liderovom specijalnom izdanju ‘Brendovi‘, provedeno je među ispitanicima iz cijele Hrvatske. Najdraži je sportski klub četiri potrošačke generacije - pokazalo je istraživanje koje je za Lider provela agencija Hendal - GNK Dinamo.
>>>Specijal na sto stranica: Petsto omiljenih brendova generacije Z, Y, X i ‘baby boomera’
U tiskanom izdanju ‘Brendovi‘ donose rang-liste robnih marki na hrvatskom tržištu kroz 23 kategorije (od prehrambenih, higijenskih, financijskih brendova do, primjerice, automobila) koje ukupno najviše vole najmoćnije potrošačke generacije: ‘baby boomeri‘ (rođeni između 1946. i 1964.), generacija X (od 1965. do 1981.) , milenijci ili generacija Y (od 1982. do 1995.) i generacija Z (rođeni od 1995.).Osim skupnih rezultata, u tiskanom izdanju objavljeno je i po pet omiljenih brendova svake generacije. Rezultate i postotak glasova o najdražim klubovima svake generacije donosimo u nastavku.
Omiljeni brendovi generacije Z:
- GNK Dinamo - 35%
- FC Barcelona, HNK Hajduk – 16%
- CF Real Madrid -13%
- HNK Rijeka, HNK Osijek – 6%
- Medveščak, PPD Zagreb – 5%
Omiljeni brendovi generacije Y:
- GNK Dinamo - 31,3%
- HNK Hajduk Split - 24,2%
- CF Real Madrid -13,1%
- HNK Rijeka - 10,1%
- FC Barcelona - 9,1%
Omiljeni brendovi generacije X:
- HNK Hajduk Split - 33,3%
- GNK Dinamo - 24,2%
- HNK Rijeka - 17,2%
- FC Barcelona - 10,1%
- KK Cibona, CF Real Madrid - 8,1%
Omiljeni brendovi ‘baby boomera‘:
- GNK Dinamo - 37,4%
- HNK Hajduk Split - 32,3%
- HNK Rijeka - 13,1%
- KK Cibona - 9,1%
- NK Osijek - 7,1%
Ukupno: Najdraži brendovi četiri generacije:
- GNK Dinamo - 32%
- HNK Hajduk Split - 26,4%
- HNK Rijeka - 11,6%
- FC Barcelona - 10,1%
- CF Real Madrid -10,1%
- KK Cibona - 5,5%
- NK Osijek - 5,0%
- Medveščak - 3,3%
- PPD Zagreb - 3,3%
- KK Cedevita - 2,8%
- FC Liverpool - 2,8%
- Mladost - 2,0%
- Slaven Belupo - 1,8%
- FC Bayern Munchen - 1,8%
- FC Juventus - 1,8%
- HNK Split - 1,8%
- FC Arsenal - 1,3%
- Ne znam, bez odgovora: 25,9%; nešto drugo: 32,5%
Izvor: Lider, Hendal
Svoj primjerak specijala ‘Brendovi‘ potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.