Prije desetak dana na web-stranici Total Croatia News objavljena je informacija o osnivanju nove tvrtke Split Air, na čijoj web-stranici www. splitair.org stoji obavijest kako će od 28. lipnja tvrtka organizirati regularne letove prema Veneciji, Mostaru i Sarajevu te prijevoz hidroavionima prema hrvatskim otocima. Stranica ne sadrži nikakav službeni kontakt, osim informacije da je operater registriran u Splitu i da od 1. svibnja počinje prodaja karata.
Nevjerojatno je da u Splitu već postoji tvrtka registrirana pod istim imenom – Split Air d.o.o. u vlasništvu Ivana Raosa, koja se također bavi aviouslugama, međutim, Raos negira ikakvu povezanost s web-stranicom koja nudi letove hidroavionima.
>>> Air France najavio ljetnu liniju Pariz - Dubrovnik
– Split Air postoji od 2003. godine i dosad smo nudili snimanje iz zraka i padobranske letove, što je vidljivo na našoj originalnoj web-stranici www. split-air.hr koja nema veze s novom stranicom. U našoj su ponudi novost panoramski letovi, međutim, još uvijek smo u fazi dobivanja svih potrebnih odobrenja od Agencije za civilno zrakoplovstvo. Ni o kakvim hidroavionima nema riječi, mislim da mi netko iz bivše tvrtke Europski obalni prijevoznik (ECA) želi podmetnuti. Netko zločest je iz nekog kafića u Düsseldorfu prije desetak dana napravio novu stranicu i želi me povezati s hidroavionima – kratko je komentirao Raos.
Vlasnik ‘originalnog‘ Split Aira, tvrtke kojoj prihodi iz godine u godinu padaju i trenutačno posluje s gubitkom, javnosti je poznat kao nekadašnji pilot spomenutog Europskog obalnog prijevoznika koji je prije tri godine teško ozlijeđen u zrakoplovnoj nesreći, a dvojica njegovih kolega smrtno su stradala. Raos, inače sin proslavljenog hrvatskog pilota Matka Raosa, direktoru ECA-e Klausu Dieteru Martinu zamjerao je što mu nije u teškim trenucima pružio podršku. No Martin je već isfrustriran Raosovim optužbama te tvrdi da je pilot zajedno s kolegama na slobodan dan oteo zrakoplov, a da nitko od njih nije bio ni educiran niti je imao dozvolu za letenje takvom vrstom zrakoplova te da je naposljetku Raos odgovoran za smrt dvojice pilota. Sukob Martina i Raosa povlači se već neko vrijeme na sudovima, Raos pokušava dobiti odštetu, međutim, nije želio o tome razgovarati. I dok Raos očito širi svoj biznis, Martin pokušava spasiti ECA-u dovođenjem kineskih ulagača koji bi tvrtku spasili od stečaja.