Poslovnjaci su jučer zamijenili poslovna odijela za sportske oprave i dobro protegnuli noge oko Zagrebačkog velesajma. Pet najbržih kilometara na poslovnoj utrci Magenta1 B2B Run Zagreb u četvrtak su odradili Nikola Mikulić (16:01) koji je za svega 16 minuta obranio boje Dechatlona Zagreb, za vrat su mu puhali Dražen Dinjar (16:21) iz Podružnice Čistoća Zagrebačkog holdinga i Matija Grabrovečki koji je predstavljao Opću bolnicu Zabok i bolnicu hrvatskih veterana (16:30). U ženskoj konkurenciji prva je do cilja stigla Mirjana Šimek Bilić iz ekipe Plavi tim.
U ukupnim rezultatima tvrtki na prvo mjesto se plasirao SelectBox Tim 360, na drugo Dechatlon Zagreb i na brončano treće Zagrebački Holding - Podružnica Čistoća. Nagradu za najkreativniji tim osvojili su trkači iz Degordian d.o.o., dok je nagrada za NajFIT kompaniju pripala ekipi iz Manning Croatia d.o.o. u kategoriji malih poduzeća, Johnson & Johnson S.E. d.o.o. u kategoriji Velikih te KING ICT d.o.o. u kategoriji velikih poduzeća.
Najveći poslovno sportski događaj u Hrvatskoj, na kojem je nastupilo više od šest tisuća trkača iz nešto više od 380 kompanija iz cijele Hrvatske nije propustila ni ekipa Lidera u čijem se timu našao i četveronožac koji je osvojio simpatije svih sudionika.
Proteklih godina, MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao neizostavno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce jer kroz jedinstven spoj sporta i neformalnog druženja služi i kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje na usvajanje zdravih životnih navika. Na pet kilometara trka sudionici su sudjelovali u zabavi koja je potrajala do noćnih sati. Stoga ne zamjerite ako su neki stigli jutros na posao pomalo ‘istrošeni‘.
- Neizmjerno smo ponosni što nas se toliko okupilo i što ponovno rušimo rekorde. Drago nam je vidjeti da hrvatske kompanije vide ovu utrku kao vrijedno i jedinstveno događanje za svoje zaposlenike, a želja nam nastaviti poticati i razvijati sportski duh među poslovnim sektorom, jer smo uvjereni da osim što jačamo svijest o zdravim životnim navikama, potičemo tvrtke da razvijaju jači timski duh unutar svojih timova, izjavio je Jurica Barać, organizator MAGENTA 1 B2B RUN utrke.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Pratimo #liderovce i #liderovke na #magenta1b2brun #budilider #poslovnautrka #lider
- Zagrebačka utrka i ove je godine nadmašila sva očekivanja. Zaposlenici Hrvatskog Telekoma od prve utrke podržavaju ovo uspješno događanje jer smo u njemu prepoznali odličnu priliku za poboljšanje zdravlja, jačanje timskog duha i naše korporativne kulture te prisnije povezivanje s kolegama iz drugih tvrtki. Ponosni smo što je interes za MAGENTA 1 B2B RUN u HT-u u stalnom porastu, a ove godine je trčalo čak dvije trećine naših zaposlenika, izjavila je Marija Felkel, članica Uprave i glavna direktorica za ljudske resurse Hrvatskog telekoma.
Više informacija možete naći i na MAGENTA 1 B2B RUN Facebook stranici i na službenoj internet stranici b2brun.hr.
Pratite Lider na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]