Njemačka grupa Schwarz, vlasnik maloprodajnih lanaca Lidl i Kaufland, planira u tekućoj poslovnoj godini ostvariti prihode veće od 100 milijardi eura a najavljuju i daljnja ulaganja kako bi zadržali trend rasta iz prethodnih godina. Grupa je prošloj poslovnoj godini koja je završila u veljači povećala prihode za 7,4 posto, na 96,9 milijardi eura, s udjelom Lidla u tom iznosu od 74,6 milijardi eura, pokazuje kratko priopćenje objavljeno u četvrtak navečer.
Lidl ima ukupno 10.460 trgovina u Europi i SAD-u, navodi Reuters. Schwarzova su ulaganja u prošloj poslovnoj godini dosegnula sedam milijardi eura a sličan iznos planiraju i za ovu godinu. Namjeravaju otvoriti oko 300 do 350 novih trgovina i povećati asortiman proizvoda sa sadašnjih 1.800 na 2.500, kazao je izvršni direktor grupe Schwarz Klaus Gehrig za njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).
>>>Kaufland Hrvatska: Predsjednik Uprave Vladimir Tomko mijenja taktiku prema javnosti
- Pritisak da se nešto mijenja nikada nije bio veći, kazao je Gehrig prema FAZ-ovu izvješću, dodajući da je Aldi utro put na području povećanja asortimana. Lidl i konkurent Aldi povećavaju ulaganja u posljednje vrijeme u nizu zemalja, posebno u Britaniji gdje postupno povećavaju tržišne udjele na račun tradicionalnih tržišnih aktera.
>>>Fina: Poduzetnici u trgovini na malo u 2016. ostvarili 433 milijuna kuna dobiti, Lidl predvodnik
Aldi je prošle godine najavio da će uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje američkom tržištu, gdje do kraja 2018. namjeravaju otvoriti 400 novih trgovina. Lidl je sredinom prošle godine također otvorio prvih 100 trgovina u SAD-u, najavljujući i do 50 posto niže cijene u odnosu na konkurenciju.
U Hrvatskoj je Lidl prisutan od 2006. gdje se njegova prodajna mreža u međuvremenu proširila na 93 trgovine i dva logističko-distributivna centra. Zapošljavaju gotovo 2.200 radnika. Kaufland pak posluje u Hrvatskoj od 2001. godine a njegova prodajna mreža obuhvaća 39 poslovnica. Ta dva njemačka lanca spadaju među pet vodećih na hrvatskom tržištu.