Unatoč skandalima oko manipuliranja ispušnim plinovima i prijetećim zabranama prometa vozilima s dizelskim motorima u Njemačkoj, Volkswagen i dalje ustraje na ovoj vrsti motora, rekao je u utorak šef koncerna Matthias Mueller na predstavljanju godišnjeg poslovanja u Berlinu.
- Ja ne samo da se nadam, nego sam i uvjeren da će dizelski motor doživjeti renesansu. Moderni dizelski motori su, kada je zaštita klime u pitanju, dio rješenja, a ne problema, rekao je Mueller. On je ustvrdio da dizelski motori u atmosferu izbacuju mnogo manje štetnog ugljikovog dioksida nego benzinski motori.
>>>Volkswagen ubrzava tranziciju, odvojio 20 milijardi eura za EV baterije
Mueller je najavio da će Volkswagen do 2022. uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora s unutarnjim sagorijevanjem. Istodobno koncern iz Wolfsburga ulaže i u sektor električnih pogona.
- U sljedećih četiri godine ćemo u sektore elektro-pogona, digitalizacije i autonomne vožnje uložiti više od 34 milijardi eura, rekao je Mueller. Broj pogona koji proizvode akumulatore za elektro-automobile bi se sa sadašnjih tri trebao povećati na 16.
>>>Odluka o zabrani dizelaša u Stuttgartu i Duesseldorfu odgođena za kraj veljače
On je istodobno naglasio kako za razvoj elektro-automobila potrebno poboljšati infrastrukturu stanica za punjenje.
- Volskwagen ne može sam riješiti problem manjka stanica za punjenje. Za to nam je potreban jedan masterplan na europskoj razini, poručio je predsjednik uprave Volkswagena.
Na konferenciji za tisak u Berlinu Volkswagen je predstavio i brojke koje, unatoč brojnim skandalima u koje je upleten ovaj koncern, pokazuju rekordni promet i zaradu. Zahvaljujući jakoj potražnji u SAD-u i Kini VW je 2017. ostvario zaradu od 11,4 milijarde eura, što je sedam milijardi više nego 2016.