Među domaćim tvrtkama koje su počele pregovore s kineskom tvrtkom koja će graditi Pelješki most nalazi se i Brodosplit. Osim toga, u dvije milijarde kuna vrijednom poslu, naći će se dio i za hrvatske građevinske tvrtke jer će samo nekolicina radnika stići iz Kine. No, problem je što domaćim građevinarima kronično nedostaje radnika, piše dnevnik.hr.
- Brodosplit bi radio taj čelični dio, okrupnjavao one dijelove i one pozicije koje bi ugovaratelj izgradio u Kini ili od negdje doveo, kaže Darko Pappo, član Uprave DIV grupe i dodaje da će za most trebati čak 70 tisuća tona čelika te da će ovaj projekt značiti jako puno za nova zapošljavanja.
- To je nešto što je svakako pozitivno uz sam posao koji doprinosi poslovanju Brodosplita, kaže Pappo.
S obzirom da će ova kineska tvrtka dovesti manji broj djelatnika koji će se uglavnom baviti nadzorom – postavit će sustav, gradilište – same radove će izvoditi hrvatske kompanije. Trebat će sve vrste građevinskih radnika – zidari, armirači, betonirci, asfalteri, električari, ali i ronioci za podmorske radove, arhitekti i inženjeri, piše dnevnik.hr.
>>>Kineski izvođač radova na Pelješkom mostu: Naša je tajna težak rad
- U prosjeku prema grubim procjenama će na samom projektu raditi negdje između 400 i 500 radnika na obje strane. Hoće li se moći naći radnici? Da to je drugi problem. U okruženju je vrlo teško naći radnike ali u svakom slučaju će se u tom vremenu morati iznaći načina da se dovedu kako bi se projekt u tom periodu izvršio, kaže Dragutin Kamenski, vlasnik Kamgrada.