Konferencije i edukacije
StoryEditor

Nabava je do sada bila operativni, no u današnjem okruženju postala je strateški dio poslovanja

03. Studeni 2022.
Mirela Senicafoto Rene Karaman

Prije krize u nabavnim lancima, prvo one uzrokovane pandemijom koronavirusa, a zatim i trenutne krize zbog rata u Ukrajini, nabava je bila operativni dio, no danas je ona postala strateški dio svakog poslovanja. Okruženje nabave promijenilo se, troškovi su narasli, a odnosi s dobavljačima postali su od ključnog značaja za sve kompanije.

Upravo zato Lider u suradnji s Hrvatskom udrugom nabavne djelatnosti danas organizira 17. konferenciju o nabavi naziva ‘Agilna nabava – zaštitnik poslovanja‘, tijekom koje će predavači i predstavnici nabavne profesije razmijeniti znanja i iskustva.

– Cilj udruge je širenje i udruživanje mreže dobavljača u Hrvatskoj i regiji, a vizija je povećanje ugleda nabavne funkcije. Jako nam je drago da uz podršku Lidera radimo na održavanju i organizaciji godišnje konferencije poput ove današnje za koju vidimo sve veći interes – rekla je u uvodnom dijelu konferencije Mirela Senica, predsjednica HUND-a, koji ove godine obilježava 18 godina rada.

Važnu ulogu nabave u kompanijama istaknula je Marina Lindič, predsjednica Međunarodne federacije za nabavu i opskrbne lance (International Federation of Purchasing and Supply Management – IFPSM).

– Kao nabavnici trebamo pokazati svoje rezultate rada, da se oni prepoznaju i da nabava, ako još nije, postane strateška funkcija u svakoj kompaniji. Pokažimo što znamo i kakav je naš utjecaj na poslovanje svakog poduzeća – rekla je Lindič.

IFPSM je globalna platforma iz područja nabave i opskrbnih lanaca koja članovima omogućava profesionalni razvoj, ali i povezivanje i razmjenu najboljih praksi. Svake im je godine, kaže Lindič, cilj donijeti dodatnu vrijednost njihovim članicama.

image

Marina Lindič

foto Rene Karaman

– Dosta je izazova ispred nas. Očekuje se da s 30 posto resursa napravimo isto što i sa 100 posto. Bez inovacija, ako ne iskoristimo specifično znanje naših dobavljača i na vrijeme ih ne donesemo u naše tvrtke, ne možemo biti predvodnici na tržištu i konkurencija nas može prestići. Stoga to sada treba biti naš fokus – dodala je Lindič.

Svaka dosadašnja konferencija o nabavi bila je tematski usmjerena i obrađivala je određene aspekte nabave, a ovogodišnja se stoga fokusira na agilnu nabavu kao zaštitnika poslovanja.

image

17. konferencija o nabavi

foto Rene Karaman
05. prosinac 2022 09:48