Ambiciozni modni brend Balenciaga sa svojim je kreativnim direktorom, talentiranim Demnom Gvasaliom odlučio svijetu pokazati kako to izgleda kad gotovo sve marketinške/medijske trendove spojite u jedan jedini projekt – modnu kolekciju proljeće/ljeto 2022. Tijekom recentnog pariškog Tjedna mode, održali su reviju u koju su utrpali vrhunsku modu, animirane junake, iskustveni i omni-channel marketing, ali i sveprisutne trendove uključivosti, održivosti, influencere, kolaboracije i predstavnike generacije Z.
Simpsoni i slučajni modeli
Naime, u Balenciagi su odlučili sklopiti partnerstvo s kreatorima kultnog animiranog serijala The Simpsons te, umjesto modela koji šetaju pistom u novoj kolekciji, uvaženim gostima, na velikom ekranu, prikazati specijalnu epizodu Simpsona u kojoj pater familias Homer Simpson nagovara Gvasaliu da njegovoj supruzi Marge posudi haljinu.
Na kraju epizode stanovnici Springfielda 'nastupe' na reviji modnog brenda, dok u prvom redu sjede animirane verzije slavnih lica poput Anne Wintour, Kanye Westa i Kim Kardashian. No, tu nije bio kraj iznenađenjima. Kreativci iz modne kuće su uoči prikazivanja 'kolaboracije' Simpson X Balenciaga pred Place du Chaleteom, gdje se održavao event, zamolili goste odjevene u komade iz nove kolekcije da poziraju pred vojskom fotografa.
Gosti su se, dakako, rado odazvali pozivu na fotkanje potpuno nesvjesni da se njihov dolazak i poziranje putem live-streama prikazuju publici u dvorani i korisnicima na društvenim mrežama. Među pozvanim gostima koji su tako postali modeli su se, osim prijatelja brenda i zaposlenika Balenciaga ateliera, našli i popularni selebritiji poput Naomi Campbell, Cardi B, Lewisa Hamiltona ili pak Juergena Tellera. Balenciaga je ovim potezom kao i prošlogodišnjom distopijskom kolekcijom koja upozorava na klimatske promjene i video-igricom koju su lansirali tijekom lockdowna, odlučila pokazati da su više od 'obične' modne kuće; brend koji ne samo da komentira društvene trendove već ih i kroji.