Aplikacija Tinder pokazala je da ima smisla za dobar tajming koliko i za spajanje usamljenih duša. Dok svijet guta Netflixovu priču Tinder Swindler o prevarantu Simonu Levievu koji se na aplikaciji predstavljao kao dijamantni mogul, a onda potkradao i iskorištavao zaljubljene žene, Tinder je predstavio novu značajku – Blind Date ili 'spoj naslijepo'. Ona je dio Fast Chat opcija, a omogućava korisnicima da četaju s virtualnom simpatijom bez da otkriju identitet. Stvar je prilično jednostavna: korisnik odgovara na nekoliko pitanja, a aplikacija ih potom spaja s korisnikom s najsličnijim odgovorima. Korisnici zatim počinju s vremenski ograničenim razgovorom, a da pritom ne znaju o sugovorniku ništa drugo osim odgovora na ranije postavljena pitanja. Nakon što istekne vrijeme predviđeno za 'chat' naslijepo, korisnicima će se otkriti profil sugovornika s kojim će, ako to oboje odluče, moći nastaviti komunikaciju.
Ciljanje na generaciju Z
Prema Tinderu, korisnici koji su se služili Blind Date aplikacijom ostvarili su 40 posto više 'matcheva' nego oni koji su koristili neku drugu značajku te pretraživali po 'otvorenim' profilima.
– Svima je poznato uzbuđenje i znatiželja odlaska na spojeve naslijepo i to, ako ne kroz osobno iskustvo, onda kroz filmove i serije. Upravo smo taj osjećaj htjeli rekreirati opcijom Blind Date te s idejom takvih spojeva upoznati mlađu generaciju – kazao je portalu HypeBeast Kyle Miller, potpredsjednik odjela za inovacije u Tinderu.
Kako je objasnio, postoji nešto jako posebno u tome da se osobu upoznaje polako, kroz razgovor, a ne da se sud o nečijoj osobnosti donosi temeljem fotografija. Iskustvo Blind Datea je, dodaje, iznenađujuće zabavan način interakcije koja je posve nova za Tinder. Blind Date je trenutno dostupna korisnicima u Americi, a u sljedećih nekoliko tjedana 'naslijepo' će se moći upoznavati i korisnici u ostatku svijeta. Dakako, nije zajamčeno da korištenjem ove opcije nećete nikad naletjeti na prevarante poput Simona Levieva, ali donekle uklanja mogućnost da ćete na prvu biti zavedeni lažima s fotografija (bogatstvom, životom na visokoj nozi) kao što se to dogodilo njegovim žrtvama. Vrijedi spomenuti i to da je Tinder Swindler pomogao aplikaciji da poveća svoj vidljivost. Točnije, broj spominjanja brenda je u virtualnom svijetu, zahvaljujući Netflixovom dokumentarcu, porastao za preko tisuću posto.