Nakon proizvođača šampanjaca koji su proglasili rekordnu prodaju, red je i na igračima iz svijeta konjaka da nazdrave uspješnoj 2021. Zbog povećanog interesa američke i kineske publike za vrhunskim i vintage konjacima, ali i potrebe kupaca da si ugode u nesigurnim pandemijskim mjesecima, francuski su proizvođači prijavili rast prodaje od 31 posto. Ukupna vrijednost, prenosi Reuters, popela se na 4,1 milijarde eura, dok je volumen skočio za 16 posto na 223,2 milijuna boca.
Kina zavoljela konjak
Iz organizacije proizvođača konjaka BNIC, izjavili su da te brojke nedvojbeno ukazuju na oporavak industrije, ali i nove potrošačke navike. Prodaja na njihovom najvećem tržištu SAD-u porasla je za 11 posto, a izvezeno 115 milijuna boca. Kinesko je tržište skočilo za nevjerojatnih 56 posto (34 milijuna boca), dok je u Europi prodaja narasla za osam posto (37,1 milijun boca). U studenom prošle godine, kompanija Remy Cointreau korigirala je projekcije poslovnih rezultata budući da im je profit u prvoj polovici bio znatno bolji od očekivanog i to zbog interesa kineskih, američkih i europskih kupaca za njihovim premium konjacima. Pernod Ricard, vlasnik Martella, je pak prijavio značajan rast prodaje u Kini. 'Berba' u 2021. od 867,312 hektolitara je unutar desetogodišnjeg prosjeka i bit će dovoljna za zadovoljiti rastuće apetite kupaca za konjakom, zaključili su iz BNIC-a.