Nizozemsko istraživanje rodne ravnopravnosti došlo je do nevjerojatnog otkrića: više se izvršnih direktora zove Peter nego ih je ženskog spola. Zbog te zabrinjavajuće diskrepancije između broja ženskih i muških CEO-a, organizacije WOMAN INC i BrandedU te agencija Family Amsterdam zatražile su od direktorica da na LinkedInu promijene ime u Peter te tako educiraju publiku o (i dalje) nepovoljnom položaju žena u biznis areni. Točnije, iako Nizozemska slovi kao progresivna zemlja koja brine o pravima svih ciljnih skupina, u ukupnoj broju CEO-ova samo su ih 4,82 posto žene.
Velik odjek
U kampanji koja je oduševila žensku publiku odlučile su sudjelovati neke od istaknutih Nizozemki poput političarke Sylvane Simons i urednice nizozemskog izdanja Voguea Yeliz Çiçek. Direktorica i suosnivačica agencije The Family Amsterdam, Linda de Graaff izjavila je da ih je članak o tome kako je u Nizozemskoj više muškaraca koji se zovu Peter nego žena koje su CEO-i, potaknuo da naprave nešto te se sad trude angažirati što je više žena moguće. Privremenom promjenom imena na LinkedInu skrenut će pozornost na problem, a uostalom, kako zaključuje Graaff, ako se zovu Peter veće su šanse da će postati CEO.