Lidertrend
StoryEditor

TikTok postao virtualna destinacija popularnija i od Googlea

27. Prosinac 2021.
Do lipnja ove godine, aplikacija TikTok, u vlasništvu kineske kompanije Bytedance, preuzeta je više od tri milijarde puta, a broji više od milijardu aktivnih korisnika

Kineska društvena platforma TikTok koja posljednjih godina osvaja svijet, uspjela je učiniti nemoguće i s trona najpopularnije online destinacije svrgnuti nedodirljivi – Google. Ta video društvena platforma, prenosi IT kompanija Cloudflare, klikanija je od najpopularnije američke tražilice koja je završila na drugom mjestu. Lani je, pak, bila prva, a pratili su je TikTok, Amazon, Apple, Facebook, Microsoft i Netflix. Stručnjaci vjeruju da je rast popularnosti TikToka potaknula pandemija, jer je svijet, zatočen u svoja četiri zida, tražio izvor zabave, a ta društvena platforma slovi kao glavni rasadnik blesavog, zabavnog, a ponekad i problematičnog virtualnog sadržaja.

Neprekidan rast

Do lipnja ove godine, aplikacija TikTok, u vlasništvu kineske kompanije Bytedance, preuzeta je više od tri milijarde puta, a broji više od milijardu aktivnih korisnika. Zbog cenzorskih zakona, u Kini TikTok posluje pod imenom Douyin, a korisnici mlađi od 14 godina smiju je koristiti maksimalno 40 minuta dnevno. Na internacionalnoj razini, lansirana je 2018., a premda je doživjela golem rast i popularnost nisu je zaobišli skandali. Tako je, primjerice, 2019. indijska vlada privremeno zabranila TikTok, a Amerika je Musical.ly (brend integriran u kompaniju) zbog nepoštivanja pravila o dobnoj granici kaznila s 4,3 milijuna dolara.

Također, mnogi regulatori i političke organizacije van kineskog tržišta neprekidno izražavaju zabrinutost zbog sigurnosti i privatnosti. No, unatoč tim povremenim potresima, TikTok uspijeva privući golemu publiku, posebno mlađu i postaje izvor prihoda brojnim influencerima koji su se na mreži snašli k'o ribe u vodi. Najpopularnija TikTokerica u znanom univerzumu je trenutno Charli D'Amelio s 131,9 milijuna pratitelja, a prate je Khaby Lame s 123,9 milijuna i Bella Poarch s 86,4 milijuna. Kako je nedavno najavljeno, TikTok planira širiti svoje poslovanje na biznis s ugostiteljstvom i hranom te otvoriti preko tisuću ghost restorana viralna TikTok jela dostavljati na kućnu adresu korisnika.

14. kolovoz 2022 02:25