Lidertrend
StoryEditor

Zbog resale tržišta, Chanel uvodi ograničenja na kupovinu i postaje još ekskluzivniji brend

14. Listopad 2021.
Francuska modna kuća odlučila je uvesti limit na kupovinu: jedan klijent će moći kupiti jedan primjerak popularnih proizvoda (primjerice, kultni Flap model torbi)

Nakon teških pandemijskih mjeseci koje su pogodile (i) industriju luksuza (doduše, ne sve brendove), modna kuća Chanel početkom ove godine najavila je da će povećati cijene nekih svojih proizvoda, ponajviše torbica. Nakon što su to obećanje i ispunili te vrijednost torbi povećali za pet do 17 posto, odlučili su otići još jedan korak dalje u ekskluzivnosti i ograničiti njihovu prodaju.

Kako su objavili iz kompanije, francuska modna kuća odlučila je uvesti limit na kupovinu i to na jedan primjerak popularnih proizvoda (primjerice, kultni Flap model torbi). Trenutno to ograničenje vrijedi samo za južnokorejsko tržište, a portal Highsnobiety je uvjeren da će s praksom nastaviti i u ostatku svijeta.

Ograničenja Hermesa i Gucciage

Naime, Chanel nije jedina modna kuća koja je odlučila uvesti to pravilo. Početkom ove godine modni brend Hermes svojim je klijentima ograničio kupovinu na samo dvije torbe istog stila godišnje. Također, komadi iz 'Gucciaga' kolekcije (Gucci x Balenciaga) prodavat će se u iznimno malim količinama i to kroz sistem prethodne narudžbe te u vrlo malenom broju odabranih trgovina.

Kako navodi High Snobiety, limitiranje kupovine nije samo potaknuto pandemijom (smanjenje proizvodnje i problemi s nabavom) već trendom second-handa u luksuznoj industriji. Nemali je broj vlasnika luksuznih komada shvatilo da na platformama poput Vestaire Collectivea i The Real Reala mogu za određene proizvode dobiti višu cijenu od komercijalne.

Iako luksuznim brendovima i odgovara što postoji golema potražnja za njihovih proizvodima, radije bi htjeli čitav iznos zadržati za sebe, a ne da on puni džepove preprodavača.

22. travanj 2024 02:20