Digital Reality agencija je za digitalni marketing fokusirana na e-commerce i rast internetskih trgovina (webshops). Na rastućem online tržištu postoji potreba za specijaliziranim uslugama marketinškog oglašavanja za tvrtke koje se bave internetskom prodajom, a nemaju specijalizirane zaposlenike za takve poslove.
Pokretanje web-trgovine prvi put
Tvrtke koje prvi put pokreću web-trgovinu susreću se s mnogo novih pojmova, procesa i nepoznanica. U tom slučaju Digital Reality pruža kompletnu potporu u pokretanju i izradi internetske trgovine, odabiru njezina izvođača, dizajna i koncepta. Na početnoj se radionici prolaze svi elementi razvoja web-trgovine i postavlja okvir buduće strategije. Razrada strategije drugi je korak u kojem se analiziraju asortiman, konkurencija i kupci te se definiraju promidžbeni kanali. Suradnja se može nastaviti marketinškim aktivnostima u kojima se zajednički dogovaraju konkretni ciljevi i aktivnosti, redovito se prati uspješnost kampanja i prilagođava ih se tržišnoj situaciji.
'Growth' ili rast web-trgovine
Tvrtke koje već imaju aktivne internetske trgovine često ih razviju do razine iznad koje je teško dalje rasti. Uloga agencije za digitalni marketing u tom je slučaju growth, odnosno rast skaliranjem. Planiranjem, provođenjem i optimiranjem marketinških aktivnosti širi se baza kupaca i na temelju toga dižu se vidljivost internetske trgovine i prihodi od online prodaje. Uobičajeno je da agencija takvu suradnju vrednuje u postotku prihoda internetske trgovine jer tako obje strane imaju cilj da webshop poraste što više i što brže.
Marketinške aktivnosti
Efikasno posložene marketinške aktivnosti ključne su za uspjeh webshopa. To uključuje SEO optimizaciju, e-mail marketing, marketing na društvenim mrežama, oglašavanje na Googleu, sadržajni marketing, PR i druge oblike oglašavanja na digitalnim kanalima.
U razvoju i rastu webshopa najvažnije je povjerenje između klijenta i agencije. Klijenti su stručnjaci u svom poslu i industriji, a agencija je stručna u razvoju e-trgovine i digitalnome marketingu. Bliskom suradnjom između klijenta i agencije postižu se prava sinergija i očekivani rezultati.