Ukratko
StoryEditor

Kako proizvodne kompanije mogu pobijediti nove izazove u prodaji?

31. Ožujak 2021.

Izdvojiti se, podići produktivnost i osigurati stalan rast neki su od najvažnijih ciljeva kojima teži svaka proizvodna tvrtka, a u posljednjih su godinu dana naročito teško dohvatljivi.

Uz sve poteškoće koje su se pojavile u samom procesu proizvodnje, poput dobavljivosti sirovina, organizacije rada u tvornici i isporuke proizvoda, i prodaja je postala izazovna. Klasični kanali prodaje kao što su sajmovi, ali čak i prezentacije ili sastanci uživo u velikoj su mjeri i dalje onemogućeni. Drugačiji, kreativan pristup prodaji ključan je za privlačenje novih klijenata, ali i održavanje sistematiziranih odnosa s ciljem zadržavanja postojećih klijenata.

Upravo zbog kompleksnosti prodajnog procesa proizvodnih tvrtki u novim okolnostima HSM informatika odlučila je svoj sljedeći online event, Proizvodnja 2.0 - Novi izazovi u prodaji, posvetiti baš njima.

Budući da je najbolje učiti iz iskustva uspješnih tvrtki na ovaj smo online event pozvali neke od vodećih proizvođača u regiji. Josip Ergović, član uprave za komercijalne poslove Nexe grupacije s glavnim urednikom poslovnog tjednika Lider, Miodragom Šajatovićem, razgovarat će o njihovom iskustvu prodaje i proizvodnje u kriznim vremenima. U kratkom case studyju Sanja Hanižjar, voditeljica odjela analitike i prodajnih procesa Nexea objasnit će koji alati im pomažu da zadrže poziciju regionalnog lidera u proizvodnji građevinskog materijala i u budućim vremenima.

Drugi je gost njemačko-srpska tvrtka SCGM koja se između ostalog bavi industrijskim dizajnom, konstrukcijom alata i izradom plastičnih proizvoda. Sandra Čađenović, direktorica SCGM-a o trenutnom stanju poslovanja tvrtke pričat će s Danicom Stupar, izvršnom direktoricom Bizlifea. Kratki case study o tehnologijama koje koriste u vođenju poslovanja izložit će Suzana Nedeljković, voditeljica odjela prodaje u SCGM-u.

Koju ulogu u oporavku tvrtki imaju mediji i oglašavanje objasnit će Zoran Turković, direktor vodeće medijske kuće u Hrvatskoj, 24sata.

U cijeli event uvest će nas govornici iz HSM informatike, Jakov Urbanke, Director of Business Solutions, i Slaven Stojanović, Head of Sales. Njima će se pridružiti i Hrvoje Supić, Regional Vice President, Salesforce. Govorit će o tome kako tehnologija tvrtkama može biti od velike pomoći u ostvarenju zadanih ciljeva. Temu će zaključiti Paula Stražičić, konzultantica u HSMu, kratkom prezentacijom o tome što je potrebno za uspješan CRM projekt.

Event će se održati 13.4. s početkom u 10 sati. Broj mjesta je ograničen, a prijaviti se možete ovdje.

22. studeni 2024 01:03