Podcast
StoryEditor

Matija Nakić: Imamo apsolutnu ambiciju da postanemo globalni igrači u svijetu poslovnih softvera

10. Lipanj 2024.
Lider Podcast - Matija Nakić

Matija Nakić svoju je karijeru izgradila u području poslovnih softvera. Obnašala je razne dužnosti, od programera do potpredsjednika proizvoda, surađivala sa sjajnim timovima kako bi isporučili vrhunske proizvode za tvrtke koje se nalaze na listi Fortune 500. 

Prije nešto manje od četiri godine, u jeku pandemije, Matija Nakić, Zrinko Dolić, Luka Mijatović i Matej Trbara pokrenuli su startup Farseer i razvili istoimeno cloud rješenje za financijsko modeliranje, planiranje i analitiku za tvrtke. Ono omogućava jednostavno kreiranje i povezivanje financijskih i operativnih modela, koji se kroz Farseer sheet dijele pojedincima ili timovima za unos planskih brojeva. 

Danas Farseer zapošljava više od 30 ljudi, broji više od 50 klijenata diljem svijeta sa apsolutnom ambicijom da budu globalno relevantno rješenje u domeni planiranja i izvještavanja, a nada se i šire jer imaju dosta veliku viziju za Farseer kao proizvod i tvrtku. Mnogi su pokušali sa sličnim idejama, ali nitko nije uspio napraviti ‘Excel na steroidima‘ osim četvorke koja stoji iza domaćeg startupa sa globalnim potencijalom. 

Uz to što je suosnivačica i izvršna direktorica Farseera, Matija Nakić je ponosna mama, strastvena čitateljica, sportski tip i ‘dosta loša sviračica klavira‘. U nešto više od 20 minuta razgovora s Liderovom novinarkom i voditeljicom Sandrom Babić, sposobna i ambiciozna Matija otkriva važne informacije o razvoju tvrtke iz nule - od ideje do realizacije!

Zašto se odlučila baviti poduzetništvom? Kako je Farseer došao do prvih investicija za razvoj startupa, ali i do većeg kapitala u kasnijim fazama razvoja poduzeća? Kakav kadar zapošljava i što je u tom procesu najvažnije? Koje soft skillove mora imati svaki poduzetnik(ca)?

Otkrijte u novoj epizodi Liderova podcasta koji je dostupan na našoj mrežnoj stranici i kanalu na YouTubeu. Kratke isječke svake epizode možete pogledati na našem TikToku, Instagramu, YouTubeu, Facebooku ili LinkedInu.  

20. studeni 2024 04:25