Nakon što su zbog pandemije zamrli nautički sajmovi, vlasnik Yachtmaster Groupa Tino Prosenik odlučio je svoju ideju vrtova za obitelji provesti u djelo. Tijekom covida je tako pokrenuo Gruntek, inovativnu platformu koja korisnicima omogućava da se pretplate na ekološki uzgojeno voće i povrće i de facto, imaju svoj – vrt. U novoj epizodi Liderova podcasta s novinarkom i voditeljicom Sandrom Babić, Prosenik je ispričao priču o Grunteku, njegovim usponima i padovima te kako ga priprema za izlazak na strana tržišta.
Otkrio je i zašto proklinje i obožava svoj posao, kako je svoju romantičnu ideju prilagodio tržištu, koja je važnost održivog življanja, ali i potencijal biznisa koji vode računa o wellbeingu. Uvjeren da svatko od nas može malim, svakodnevnim promjenama utjecati na stvaranje boljeg svijeta, Prosenik je uveo promjene u vlastiti život, ali i svojim biznisom nastoji kupcima ponuditi bolju, zdraviju prehrambenu opciju boreći se s opakom konkurencijom – nezdravim navikama, ponudom supermarketa, ali i fast-food lanaca koji konkuriraju niskom cijenom koja je na listi prioriteta kupaca čiji su kućni budžeti na udaru poskupljenja.
Cijela epizoda dostupna je na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a kratke isječke možete pratiti na TikToku, Instagramu, YouTubeu, Facebooku ili LinkedInu.