Tvrtka AdScanner privukla je dodatan kapital koji će biti usmjeren za širenje na globalnom tržištu. Naime, nakon uspješnog 1. kvartala 2021. godine, u kojem su ostvareni prihodi nadišli cjelokupne ostvarene prihode za 2020. godinu, South Central Ventures kao postojeći ulagač zajedno s dva međunarodna ulagača - J&T Ventures i Laughing Tuna GmbH, prepoznali su sav potencijal jedinstvenog big data rješenja za novu generaciju TV business modela i odlučili su dodatno ubrzati rast.
Kapital AdScannera će se ovim investicijskim ciklusom s postojećih 19 milijuna kuna povećati na gotovo 37 milijuna kuna. Velik je to korak unaprijed u širenju dosega na ključna europska tržišta i jačanju razvojnih mogućnosti. Nova investicijska injekcija uslijedila je nakon što je jedan od najpoznatijih ulagača u regiji - South Central Ventures, uvrstio AdScanner u svoj probrani krug tvrtki na koje 'treba obratiti pažnju'.
- AdScanner mijenja način na koji funkcionira TV ekosustav. Naša TV DMP rješenja omogućuju svim sudionicima - od medijskih agencija, oglašivača, TV kuća do telekom operatera - da što učinkovitije i što brže kapitaliziraju svoje podatke. Prepoznaju to i investitori koji u AdScannerovom data-driven pristupu vide budućnost. Ovom smo investicijom svakako na korak bliže širenju u druge europske zemlje - istaknuo je Marin Ćurković, CEO i suosnivač AdScannera.
- Sretni smo što smo AdScanner postaje dio našeg portfelja. Od prvog sastanka bili smo vrlo uzbuđeni zbog Adscannera, njihove tehnologije i stupnja razvoja. Iskusni tim s dubokim tržišnim uvidima i sposobnostima da stvaraju nove trendove, samo nam jača uvjerenje u budući uspjeh ovog partnerstva - rekla je Zuzana Ondrejová, Investment Manager u J&T Ventures.
- Iznimno smo uzbuđeni što su nam se u AdScanneru pridružili novi investitori. Ova investicijska runda potvrđuje naš dosadašnji zajednički napor i donosi prijeko potrebno 'gorivo' za ubrzani rast u narednim godinama – rekao je Jure Mikuž, Managing Partner u South Central Ventures.
- Razvojem metoda i načina korištenja podataka na TV-u definitivno je budućnost, a AdScanner su svojim pristupom, tehnologijom i talentom već su dokazali da će igrati ključnu ulogu u podizanju ove teme na potpuno novu razinu – rekao je Matthias von Bechtolsheim iz Laughing Tuna GmbH.