.Hrvatsko je tržište postalo bogatije za još jedan brend iz područja inovacija pametnih uređaja i potrošačke elektronike. Naime, tvrtka Bijelić Co., koja je ovlašteni distributer vodećih svjetskih brendova, predstavila je na krovu Emmezete Žitnjak, novi brend na hrvatskom tržištu – 360.
S ciljem širenja svog poslovanja, tvrtka Bijelić Co napravila je daljnji iskorak u svojem 25 godišnjem poslovanju te je u svoj portfelj, uz mnogobrojne vodeće brendove na svjetskom tržištu, uvrstila brend 360.
360 Smart Life Grupa prisutna je na tržištu pod brendom 360, a stvara siguran i pametan život za ljude diljem svijeta. Tijekom dosadašnjih godina poslovanja stvorila je mnoge uspješne pametne proizvode iz područja kućne sigurnosti, pametnih domova, kao i pametnih nosivih predmeta. Kompanija iz godine u godinu ostvaruje stabilan rast, dok je poslovni prihod 360 Smart Life Grupe u prvoj polovici godine iznosio 5,470 milijardi kuna što je povećanje od 13,03 % u odnosu na prošlu godinu.
- Naša tvrtka je uzbuđena jer započinje suradnju s tvrtkom Bijelic Co za distribuciju branda 360. Vjerujemo da će Bijelic Co kao jedan od vodećih distributera odigrati važnu ulogu u donošenju naših inovacija na tržište Hrvatske, Slovenije i Crne Gore - istaknuo je Mark Mao, potpredsjednik Odjela za poslovanje s inozemstvom Grupe 360 Smart life.
Predstavljajući brend 360 Viktor Bijelić, predsjednik Uprave Bijelić Co. je rekao kako je naglasak poslovne strategije tvrtke na dovođenju i etabliranju novih brendova na domaće tržište.
- Naglasak naše poslovne strategije i njene provedbe je na dovođenju i etabliranju novih brendova na naše tržište, brendova koji su itekako globalno poznati, a kojih u Hrvatskoj još nema. Tijekom proteklih 25 godina rada potvrdili smo da je put koji smo odabrali onaj pravi, a uz sve dosadašnje brendove, ponosni smo da je od danas i 360 dostupan na našem tržištu. I u narednom razdoblju očekuje nas mnogo posla jer ćemo hrvatskom tržištu nastaviti predstavljati nove brendove, kao i mogućnosti koje oni pružaju. Također, želja nam je obogatiti ne samo hrvatsko, već austrijsko, crnogorsko i slovensko tržište, na kojima smo već etablirani - rekao je Bijelić.
Slobodan Školnik, predsjednik Uprave Emmezete je dodao kako su počašćeni što je dugogodišnji partner, tvrtka Bijelić Co, Emmezeti odlučio ustupiti predstavljanje na hrvatskom tržištu s novim brendom 360.
- Emmezeta kao maloprodajni lanac za uređenje doma, osim namještaja i dekoracija, u ponudi ima i široki izbor tehnike bez koje je život danas nezamisliv. Naši kupci znaju da kod nas mogu pronaći novitete, veliku ponudu i najbolje cijene. Unutar takve priče, uvođenje novog brenda 360 čini se kao idealan način da kupcima omogućimo da svoj dom, osim lijepog i uređenog, održavaju i čistim, uz najnovija tehnološka dostignuća - zaključio je Školnik.