BEK-pušnicu iz Kaštel Novog i mnoge njezine proizvode od dimljene ribe i školjaka u početku su na tržište pogurnuli kuhari prepoznavši kvalitetu. Međutim, budući da je proizvodnja bila naslonjena na kanal HoReCa, tvrtka Dražena Žuže lani je zabilježila 45-postotni pad. U početku je bio i veći, ali zaustavljen je preorijentacijom na maloprodaju.
Prije pandemije BEK-pušnica bila je zastupljena u 450 hrvatskih restorana, u hotelima Valamar, Maistra, Kempinski, Esplanada, Liburnia Riviera hotelima, Jadranskim luksuznim hotelima, hotelima Hilton... Danas se njezini proizvodi prodaju u Sparu i Kauflandu.
– Mnogo smo uložili u marketing odnosno lansiranje novih proizvoda za maloprodaju. Radimo na kompletnom rebrendiranju, što znači da postojeći dizajn i politiku rada mijenjamo kao da se tržište HoReCe neće oporaviti. Zato pokušavamo pronaći potrošače koji su nas prepoznavali u HoReCi i iste artikle nudimo u maloprodaji.
Stoga smo uoči Uskrsa lansirali novu liniju dimljenih proizvoda u ulju, odnosno kozice, dagnje, tunu, sabljarku i papričice punjene dimljenom tunom. Odaziv potrošača zasad je dobar. Naše tržište HoReCe ovisi o turizmu i oporavljat će se kako se pandemija bude bližila kraju. S obzirom na to da je taj trenutak nemoguće predvidjeti, trebamo se ponašati kao da se taj segment neće tako brzo opraviti i pokušati se preorijentirati na druge niše.