↵
Rimac automobili postaju većinski vlasnik Bugattija, a kompanija Rimac Automobili postaje Rimac Grupa podijeljena na dvije kompanije - Bugatti Rimac i Rimac Technology, priopćeno je iz kompanije uoči službene objave koja je zakazana za večeras u 20 sati u Dubrovniku.
Objavu ove vijesti Mate Rimac je na Facebooku popratio fotografijom koja prikazuje Neveru, Bugattija i Porsche koji jure po pisti, potvrdivši tako dosadašnja nagađanja o preuzimanju njemačkog proizvođača luksuznih superbrzih automobila.
Iz Rimac Automobila poručuju da se radi o 'prijelomnom događaju u povijesti kompanije', a preuzimanje opisuju kao "udruživanje s ikonom automobilskih brendova, Bugatti Automobiles, u novu automobilsku i tehnološku kompaniju".
U samo 10 godina Rimac Automobili napredovali su od startupa i jednog čovjeka u garaži do stvaranja nove kompanije Bugatti Rimac, u suradnji s dvama od najpoznatijih i najsnažnijih automobilskih brendova na svijetu - Porscheom i Volkswagen Grupom. Udruživanje tehničkih znanja i učinkovitog poslovanja Rimca sa 110 godina tradicije dizajna i snažnog brenda Bugattija vodi nastanku najznačajnije kompanije na tržištu hiperautomobila, objavili su iz Rimac Automobila., navodi se u priopćenju..
Rimac Grupa bit će najveći dioničar nove kompanije Bugatti Rimac d.o.o., s udjelom od 55 posto. Mate Rimac zadržat će svoj postojeći udjel u Rimac Grupi od 37 posto, Porsche ostaje na 24 posto, Hyundai Motor Group na 12 posto, a ostali investitori na 27 posto. Razvoj, proizvodnja i isporuka baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih EV komponenti, po kojima je Rimac poznat i kojima je stekao povjerenje brojnih proizvođača automobila, bit će odvojeni u novi poslovni subjekt - Rimac Technology - koji će biti u stopostotnom vlasništvu Rimac Grupe. Rimac Technology ostaje neovisna tvrtka koja surađuje s brojnim svjetskim proizvođačima automobila, poručuju iz Rimac Automobila.
Mate Rimac će biti na čelu nove kompanije. Kao glavni izvršni direktor Rimac Grupe, vodit će Bugatti Rimac i novu tvrtku Rimac Technology. S time, Mate Rimac i dalje upravlja svim segmentima poslovanja Rimac Grupe, koja sada uključuje i Bugatti. Bugatti i Rimac nastavljaju kao zasebni brendovi, zadržavaju postojeće proizvodne pogone i kanale distribucije, dok će sjedište i sav razvoj za oba brenda biti u Hrvatskoj.
Rimac Grupa nastavit će s inovacijama, stvaranjem vlastitih hiperautomobila i razvojem sustava i tehnologija za brojne svjetske proizvođače automobila. Takva inovativna tehnologija moći će se primijeniti i u budućim Bugatti modelima, stoji u priopćenju Rimac Automobila.
Oba brenda, Rimac Automobili i Bugatti, unutar nove kompanije nastavit će razvijati modele automobila. U budućnosti će se globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalaziti u novom Rimac kampusu, koji će biti i sjedište Rimac Technology tvrtke, kao i proizvodnja tehnologije i komponenti za automobile oba brenda, dok će se sklapanje Bugatti modela nastaviti u Molsheimu u Francuskoj, time nastavljajući korištenje povijesne lokacije, koja je neodvojiva od Bugatti brenda. Kampus vrijedan 200 milijuna eura, izgradive površine 100.000 m2, koji bi trebao biti otvoren 2023. godine, bit će baza svih istraživanja i razvoja budućih hiperautomobila Rimca i Bugattija. Zamišljen kao jezgra visokotehnoloških inovacija, Rimac kampus okupit će 2500 ljudi vođenih zajedničkom znatiželjom i težnjom da dostignu krajnje granice, stoji u priopćenju.
Komentirajući današnju objavu, Mate Rimac, osnivač i glavni izvršni direktor Rimac Automobila, rekao je: "Ovo je uzbudljiv trenutak u kratkoj, ali burnoj povijesti Rimac Automobila. Toliko smo toga prošli u tako malo vremena, ali ovaj novi projekt podiže stvari na potpuno novu razinu. Rimac i Bugatti savršeno se nadopunjuju. Kao mlada, agilna i brza automobilska i tehnološka tvrtka osvojili smo povjerenje partnera i snažnu poziciju u industriji električnih tehnologija visokih performansi. S Neverom smo također dokazali da možemo razvijati i proizvoditi izvanredne hiperautomobile, koji nisu samo brzi već i uzbudljivi i visoko kvalitetni. Bugatti ima više od jednog stoljeća iskustva u inženjerskoj izvrsnosti, ali i jednu od najimpresivnijih linija automobila."
"Nedavno smo predstavili svoj najnoviji hiperautomobil, Neveru, što je naišlo na pozitivne reakcije stručnih medija i automobilskih entuzijasta u cijelom svijetu. Stoga sam iznimno uzbuđen zbog potencijala koje donosi kombiniranje znanja, tehnologije i vrijednosti ova dva nevjerojatna brenda u stvaranju nekih uistinu posebnih projekata u budućnosti. Osim stvaranja novih i uzbudljivih automobila, želimo stvoriti i iznimno uspješnu i profitabilnu tvrtku, koja će biti uspješna i idućih 100 godina", rekao je Rimac.
Oliver Blume, predsjednik Uprave tvrtke Porsche AG, rekao je: "Kombiniramo snažnu Bugattijevu stručnost u poslovanju s hiperautomobilima s ogromnom inovativnom snagom Rimca u vrlo obećavajućem području elektromobilnosti. U ovaj zajednički pothvat Bugatti unosi svoj brend bogate tradicije, proizvode koji su ikone, bazu vjernih kupaca i globalnu mrežu zastupstva. Osim tehnologije, Rimac unosi i novi razvojni i organizacijski pristup."
Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Uprave i član Uprave za financije i informatiku Porsche AG, rekao je: "Prvi udjel u Rimcu kupili smo još prije tri godine i od tada smo ga sukcesivno povećavali. To nam je omogućilo da u ranoj fazi izgradimo blizak odnos s Matom i njegovim visokoinovativnim timom. Sada imamo koristi od ulaganja. Rimac nam pomaže svojim znanjem kako bismo uspješno uveli u budućnost emotivan i važan brend Grupe. Jako sam ponosan i sretan što smo ovo zajedničko ulaganje doveli do kraja unatoč brojnim izazovima. Ovo je važan dan za Bugatti, Porsche i cijelu Volkswagen grupu."