I jest i nije iznenađenje da je nakon smrti Dragutina Drka za predsjednika Uprave Vindije izabran Nenad Klepač (54). Taj diplomirani ekonomist svoju je karijeru u Vindiji započeo i gradio pod Drkovom kabanicom, kao njegov dugogodišnji najbliži suradnik i osoba od njegova velika povjerenja. No isto tako karijeru su u Vindiji na menadžerskim pozicijama gradile i Drkove kćeri, Dubravka Drk-Mravlinčić i Tamara Drk-Vojnović, kao i njihovi supruzi Alan Mravlinčić i Saša Vojnović, pa se moglo očekivati da će jedno od njih preuzeti čelnu poziciju. Ipak, Vindijini nasljednici odlučili su biti 'obični' članovi Uprave, a predsjedničku ulogu dodijeliti Klepaču.
Je li to što su u Upravi Vindije osim Vas još samo kćeri i zetovi pokojnog Drka za Vas opterećenje ili prednost?
Mislim da je to prednost, jer riječ je o ljudima koji su godinama bili involvirani u taj posao. Nastavljamo putem koji je zacrtan u razvojnim strategijama i sigurno želimo unapređivati poslovanje svojim planovima i vizijama. Gospodin Drk bio je veliki profesionalac i ništa nije prepuštao slučaju te je već dulje radio na tome da oko sebe stvori tim ljudi koji duboko ulaze u sve poslovne procese i koji su upoznati sa svim aspektima poslovanja. Praktički taj je tim sada Uprava, poznaje poslovanje i namjerava provoditi strategiju razvoja te u novim okolnostima osigurati stabilno poslovanje.
Od ranije imate iskustva s pandemijskim krizama. Bili ste na čelu Koke u vrijeme kada je harala ptičja gripa. Može li se ta kriza usporediti s ovom, uzrokovanom COVID-19?
Može se reći da je u vrijeme ptičje gripe također bilo mnogo nepoznanica, nije se znalo koliko je opasna te se u vrlo kratkom vremenu urušila potrošnja. Ali, isto kao i sada, profesionalno smo nastupili i predstavili potrošačima koje su sve preventivne mjere dio naših standardiziranih procesa te da ta preventiva jamči sigurnost potrošačima. Nastavno na ta iskustva, nastavili smo ulagati u kvalitetu proizvodnje. Među ostalim, usvojili smo GMO free proizvodnju, certificirali sve procese, što je još jedna snažna poruka potrošačima koliko se pozornosti pridaje kvaliteti.
Cijeli intervju možete pročitati u novom tiskanom ili digitalnom izdanju Lidera.