U svrhu poboljšavanja poslovanja, Uber je u utorak započeo s prikazivanjem oglasa svojim korisnicima u aplikaciji. Glasnogovornik Ubera izjavio je da tvrtka prikazuje oglase kao test na malom broju korisnika u SAD -u i ovu je novinu opisao kao pilot-projekt koji će vidjeti 25 posto korisnika.
Ovo je prvi put da je Uber uveo oglase u aplikaciju, a prethodni direktor Travis Kalanick dugo se protivio toj ideji, plašeći se da će oglasi uništiti korisničko iskustvo, potvrdio je jedan bivši zaposlenik upoznat s donošenjem odluka o oglašavanju. Zbog cjelokupne pandemijske situacije, dionice Ubera su u posljednjih nekoliko mjeseci pale jer su se vozači sporije vraćali korištenju Ubera nego što se očekivalo. To je potaknulo tvrtku da potroši četvrt milijarde dolara na poticaje kako bi korisnici što prije ponovno počeli koristiti Uber.
No, tvrtke u kojima Uber posjeduje većinski udio te koje nisu povezane s vožnjom, poput tvrtki za isporuku Postmates i Cornershop, prikazuju oglase za restorane i ostale proizvode. Izvršna direktorica Dara Khosrowshahi tvrdi da Uber očekuje da će iduće godine ostvariti stopu prihoda od prikazivanja oglasa od najmanje 300 milijuna dolara.
Osim Ubera, i druge tvrtke u oglasima vide dodatni izvor prihoda. Tako je, primjerice, aplikacija za dostavu i preuzimanje namirnica Instacart prošle godine ostvarila oko 300 milijuna dolara prihoda od oglasa. Neki poznavatelji oglasne industrije za Instacart dogodine predviđaju dobit od čak milijarde dolara prihoda od oglašavanja. U odnosu na Uber, Instacart ima prednost s oglasima jer ljudi pregledavaju artikle koje dodaju u košaricu, stoga nije izgledno da će Uber u prihodima prestići Instacart.