Preporučeno
StoryEditor

Hrvatska gaming industrija na putu prema ‘svjetskoj dominaciji‘

14. Srpanj 2016.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) priredila je danas konferenciju za medije povodom trećeg nastupa hrvatske industrije zabavnog softvera na Gamescomu 2016., najvećem svjetskom sajmu računalnih igara koji se održava u  Kölnu.

Naš je krajnji cilj svjetska dominacija - rekao je u dobrom duhu Ante Vrdelja.

U skladu s ohrabrujućim trendom u brzorastućem sektoru, Hrvatsku će na ovogodišnjem festivalu predstavljati čak osam tvrtki; Reboot, LGM Games, Iron Ward, Exordium Games, Gamepires, Croteam, 2×2 Games i Lion game Lion, na trostruko većem prostoru nego godinu prije.

Tajnik Udruženja za IT HGK,  Igor Škevin, na predstavljanju je rekao da Komora prepoznaje računalne igre kao "najbrže rastući segment informatičke industrije u Hrvatskoj, koji bilježi godišnji rast prihoda i broja zaposlenih od preko 50 posto".

Zbog Pokémona Go Nintendo bilježi vrtoglavi rast vrijednosti dionica od 25 posto

HGK pokriva 50 posto troškova gostovanja u Kölnu - rekao je Škevin za kojeg je potencijal industrijske grane s 99 posto prihoda ostvarenih kroz izvoz neupitan.

Znanje, iskustvo i konkretni poslovi

O značaju Gamescoma za razvitak, prepoznavanje i promociju hrvatske industrije zabavnog softvera govorili su Andrej Kovačević, Game Director u našoj indie tvrtki Exordium Games i Andrej Levenski iz studija "Pandora" (Gamepires) odgovornog za razvoj igre Gas Guzzlers Extreme koju je izdao Iceberg Interactive.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=P-Qq74Kbi7A[/embed]

- Mi na Gamescomu imamo minimalno 20 do 30 sastanaka, oni uz razmjenu znanja, iskustava ili kontakata podrazumijevaju i konkretne ugovore koji nose zaradu - kaže Levenski, navodeći za primjer niz ugovora s lokalnim izdavačima na europskom tržištu i suradnju s renomiranim proizvođačem grafičkih kartica nVidiom, koja naš razvojni tim podržava kroz hardver ili promociju.

- U ovom trenutku, s obzirom na udaljenost i broj posjetitelja, za predstavljanje naše firme nema ničeg boljeg od Gamescoma - zaključio je Levenski.

Aktivnost i podrška HGK za bolju vidljivost i prepoznatljivost industrije

Kovačević je iz pozicije indie (iliti nezavisnog) razvojnog tima pohvalio suradnju i brigu HGK za promociju industrije, ocijenivši da ona zahvaljujući trudu i podršci iz godine u godinu postaje sve prepoznatljivija na globalnom tržištu.

- Kontinuirana aktivnost i podrška HGK svake godine osigurava bolju vidljivost i prepoznatljivost hrvatskih proizvoda i brendova, kako kod naših kolega iz svijeta, tako i kod svjetske publike - rekao je, ističući dugoročnu važnost sajma za "core" segment sektora i kratkoročnu vrijednost nastupa za razvoj pojedinog projekta bilo da je riječ o komunikaciji s medijima, potencijalnim izdavačima ili ulagačima.

Iako je nastup na sajmu bio glavna tema konferencije, tajnik Klastera hrvatskih proizvođača računalnih igara Ante Vrdelja usput je predstavio projekt Klastera za startupe koji se bave razvojem računalnih igara i otkrio da je Hrvatska udruga game developera (CGDA) "od danas dio Europske federacije razvojnih timova" (EGDF).

Warcraft oborio rekord, postao najisplativiji film temeljen na videoigri

19. travanj 2024 00:19