Studentski Lider klub
StoryEditor

Poduzeća primila nagradu Zlatnog indeksa ‘za suradnju zlata vrijednu‘

15. Ožujak 2022.

U ponedjeljak 14. ožujka, u prostorijama Hotela Academia, održana je svečana dodjela nagrada Zlatnog indeksa u organizaciji studentske udruge eSTUDENT. Njome je zaokruženo ovogodišnje izdanje jedinstvenog projekta, koji akademskoj zajednici omogućuje da nagradi gospodarstvenike za iznimne doprinose njihovoj međusobnoj suradnji. 

U timu Društveno i odgovorno poslovanje eSTUDENTa, koji stoji iza organizacije Zlatnog indeksa, zadovoljni su što nakon dvije godine napokon mogu uručiti nagrade uživo.

- Zadovoljni smo s količinom prijava poduzeća jer su time pokazala ambiciju i konstantnu želju za ulaganjem u studente. Ove godine imamo par novih imena koja su se prijavila i dobila nagradu. Vjerujem da su se uvjerili proteklih godina koliko je projekt velik i koliko on znači te kako mogu pomoći suradnji sa studentima - kazao je Željko Bogdanović, suvoditelj tima Društveno i odgovorno poslovanje.

image
foto

Već dvanaestu godinu zaredom Zlatni indeks nagrađuje poduzeća u čak pet kategorija, uz dodjelu Posebne nagrade Povjerenstva. U svakoj od kategorija nagrađena su po dva poduzeća: jedno u konkurenciji malih i srednjih poduzeća, a drugo u konkurenciji velikih poduzeća. Osim spomenute Posebne nagrade, o tome koje poduzeće zaslužuje dobiti nagradu u prve četiri kategorije (Stipendije, Stručne prakse, Stručna potpora i organiziranje projekata i Ulaganje u studentske udruge i projekte) odlučuje stručno povjerenstvo sastavljeno od studentskih udruga i zborova. O dobitniku za posljednju, petu kategoriju nagrade za Najbolji imidž, provedenim istraživanjem pomogla je odlučiti agencija za istraživanje tržišta Hendal.

image
foto

Stipendije

Kategorijom Stipendije nagrađena su poduzeća koja su stipendiranjem pomagala sufinancirati troškove studenata, njihovog obrazovanja i stručnog usavršavanja. Dobitnik nagrade u ovoj kategoriji, u konkurenciji malih i srednjih poduzeća je Rockwool Adriatic, a u konkurenciji velikih poduzeća Privredna banka Zagreb. 

Stručne prakse

U kategoriji Stručne prakse, koja obuhvaća poduzeća koja studentima omogućuju obavljanje stručne prakse, zbog iznimne kvalitete obavljenog posla i i mentoriranja, nagrađeni su Aitac u konkurenciji malih i srednjih poduzeća te PLIVA Hrvatska u konkurenciji velikih poduzeća. 

Stručna potpora i organiziranje projekata

Trećom kategorijom dodjeljuje se nagrada poduzećima koja su kroz stručnu potporu ostvarila izniman doprinos studentskim projektima ili su samostalno organizirala projekte namijenjene studentima. U konkurenciji malih i srednjih poduzeća nagradu je odnio Ernst & Young, a u konkurenciji  velikih poduzeća nagrađena je Styria medijski servisi.

Ulaganje u studentske udruge i projekte 

Ovom kategorijom nagrada obuhvatilo se poduzeća koja su novčano ili materijalno pomogla studentskoj udruzi ili projektu. Tako je konkurenciji malih i srednjih poduzeća za ulaganje u studentske udruge i projekte nagrađen L’Oreal Adria, dok je u konkurenciji velikih poduzeća nagrađena PLIVA Hrvatska. 

Najbolji imidž 

Posljednja od pet kategorija nagrada dodijeljena je na temelju ocjene studenata. Upravo u tu svrhu, agencija za istraživanje tržišta Hendal provela je posebno istraživanje. U konkurenciji malih i srednjih poduzeća nagradu za najbolji imidž odnio je L’Oreal Adria, a u konkurenciji velikih poduzeća PLIVA Hrvatska. 

Napokon, uz navedene kategorije nagrada, poduzećima koja kontinuirano doprinose razvoju i usavršavanju studenata i akademske zajednice, dodjeljuje se i  Posebna nagrada Povjerenstva. U konkurenciji malih i srednjih poduzeća nagradilo se AVL - AST, a u konkurenciji velikih poduzeća RASCO. 

Primivši nagradu u čak tri kategorije u konkurenciji velikih poduzeća, Marta Vrkić u ime poduzeća  PLIVA Hrvatska podijelila je što za njih znači primiti nagrade Zlatnog indeksa.

- Jako nam puno znači biti prepoznati zato što PLIVA puno ulaže u studentske projekte te suradnju sa studentskim udrugama i općenito akademskom zajednicom. Trudimo se da ono što radimo studentima bude korisno i relevantno, da projektima obogate svoje znanje i steknu nove vještine. Ove su nam nagrade poticaj u tome što radimo: da i dalje slušamo studente i njihov feedback te da s njima i dalje uspješno surađujemo - kazala je Mirta Vrkić, PLIVA Hrvatska.

image
foto

Nagrade Zlatnog indeksa u dvije kategorije, u konkurenciji srednjih i malih poduzeća, primilo je poduzeće L’Oreal Adria, a objasnivši kako se radi o najvećem priznanju za rad sa studentima, Ines Oštrić iznosi benefite koje poduzeća dobivaju iz suradnje s akademskom zajednicom. 

- Poduzeća imaju priliku razmijeniti znanje sa studentima, čuti što studente zanima i koji su njihovi afiniteti za budućnost, ali isto tako dobiti jednu nevjerojatnu energiju, proaktivnost i ideje mladih ljudi.  Svakako potičem sve kompanije da razmisle o tome da se uključe u suradnju sa studentima. Doprinos ne mora biti velik: krenite od malih stvari jer to se kroz godine može pretvoriti i u nešto puno veće - poručila je Ines Oštrić, L’Oreal Adria.

image
foto
25. travanj 2024 13:15