Meta nastavlja postupno uvoditi NFT značajke. U ponedjeljak je dodala mogućnost unakrsnog objavljivanja NFT-ova na Facebooku i Instagramu za odabrane američke korisnike.
Tehnološka tvrtka vrijedna milijardu dolara želi korisnicima olakšati dijeljenje NFT-ova, koje nazivaju digitalnim kolekcionarskim predmetima, zahtijevajući samo jednokratnu vezu s novčanikom s Facebookom ili Instagramom.
Nakon toga, korisnikov novčanik može se automatski prepoznati ako je unakrsno objavljivanje omogućeno pod postavkama računa u bilo kojoj aplikaciji.
NFT-ovi, jedinstveni blockchain tokeni koji označavaju vlasništvo, stekli su zamijećenost na Twitteru, a korisnici koji su kupili Twitter Blue kako bi verificirali svoje vlasništvo nad NFT-om, posjeduju profilnu sliku u obliku šesterokuta.
Metino fokusiranje na metaverzum i NFT-ove, što je izvršni direktor Mark Zuckerberg potvrdio još u ožujku, jedan je od češćih koraka koji u posljednje vrijeme web2 tvrtke poduzimaju kako bi krenule prema webu3. Meta trenutno podržava ethereum, polygon i flow NFT-ove na Facebooku i Instagramu. A što se tiče kripto novčanika, MetaMask, Rainbow, Trust Wallet, Coinbase Wallet i Dapper mogu se povezati kako bi potvrdili i podijelili NFT-ove.
Kada se NFT-ovi podijele na Instagramu ili Facebooku, umjetnik i vlasnik automatski će biti označeni, a nema naknada za dijeljenje, kaže Meta.
Zašto je unakrsno objavljivanje NFT-ova važno? Pa kao prvo, to je veliki plus za korisničko iskustvo. Jednokratna veza s novčanikom mnogo je manji teret za korisnike koji mogu biti novi u upravljanju novčanicima kriptovaluta.
'Interoperabilnost u metaverzumu' primarni je motivator značajke unakrsnog objavljivanja, navodi se u priopćenju Mete.
Ne čudi stoga što se granica između Facebooka i Instagrama nastavlja smanjivati dok matična tvrtka Meta testira web3 vode. Otkako je prije deset godina kupila Instagram, Meta je dodala brojne značajke koje produbljuju vezu između Facebooka i Instagrama.
Na primjer, Instagram Stories mogu se unakrsno objavljivati na Facebooku, objave na Instagramu mogu se lako ponovno objaviti na Facebooku, a Instagram plaćanja zahtijevaju postavljanje i dodavanje Facebook Paya kako bi se kupile stavke ili oglasi putem Instagrama.
Meta je potvrdila da je od 4. kolovoza počela uvoditi digitalne kolekcionarske predmete 'ljudima, tvrtkama i kreatorima na međunarodnoj razini na Instagramu'.
- Od današnje objave nastavljamo sa uvođenjem na Facebooku za SAD koje smo započeli u lipnju - rekao je predstavnik Mete.
Čini se da Zuckerberg pazi na web3 svijet i neka od njegovih temeljnih načela poput decentraliziranog upravljanja. Na primjer, kada je riječ o korporativnom odlučivanju oko cenzure sadržaja, Zuckerberg je prošlog tjedna u intervjuu s Joe Roganom rekao da ne želi da Meta bude monolitna.
- Mislim da je pravi način uspostaviti načela za upravljanje koja pokušavaju biti uravnotežena, a ne imati previše centralizirano donošenje odluka - kazao je Zuckerberg.