Vlasnik TikToka, kineska kompanija ByteDance, iznenadila je publiku lansiranjem nove platforme – Lemon 8. Društvena platforma koja je svojevrstan hibrid Pinteresta i Instagrama zapravo je kreirana 2020., ali je bila dostupna korisnicima u Japanu, Tajlandu, Vijetnamu, Singapuru i Maleziji, dok je sada mogu testirati kreatori na američkom i tržištu Ujedinjenog Kraljevstva. Kako prenosi Business Insider, ByteDance je tijekom veljače odabranim korisnicima plaćao kreiranje sadržaja za tu, kako su je opisali, ‘lifestyle zajednicu‘.
Na njoj se mogu objavljivati fotografije i videa, a glavni je feed podijeljen u sekcije ‘Following‘ i ‘For You‘ te, ovisno o sadržaju, sortiran u kategorije ‘beauty‘, ‘fashion‘, ‘travel‘, ‘food+ itd. Također, sadržaj se može pretraživati prema hastagovima i ključnim riječima.
Velika očekivanja
Platformom Lemon8 ByteDance kani ponoviti uspjeh kineske aplikacije specijalizirane za šoping i preporuke, Xiaohongshu, a kako su influenceri kazali Business Insideru, svojevrstan je miks Instagrama i Pinteresta te je više nego ijedna društvena platforma usredotočena na detalje.
Naime, uz objavljen foto i video sadržaj stoje duži opisi, pa tako korisnici mogu detaljnije obraditi određenu temu, objavljivati recepte, upute za šminkanje ili pak modne savjete. Iz ByteDanceovih uputa koje su dobili kreatori, Business Insider doznaje da postovi uključuju vertikalne fotografije u visokoj rezoluciji (najmanje tri do sedam komada), opise duge 100 do 300 riječi (kako bi pratitelje inspirirali i informirali), a na raspolaganju su im predlošci i naljepnice (mogu dizajnirati svoje stranice poput naslovnica magazina). Ako je suditi prema uputama, za objavu na Lemon8-u bit će potrebno uložiti više truda i vremena.
Aplikacija je trenutno jedna od najpreuzimanijih na svijetu, a veći se bum očekuje u svibnju kad će biti i službeno lansirana na američkom tržištu te će joj se pridružiti top kreatori, a i njihova vjerna pratnja.