Tehno
StoryEditor

Zbog kaosa na Twitteru nikad veća aktivnost, oglašivači i korisnici svejedno odlaze

08. Studeni 2022.

Twitter je u kaosu otkako je Elon Musk dovršio kupnju tvrtke vrijednu 44 milijarde dolara, no prema riječima novog generalnog direktora nekada najpopularnije društvene mreže, korisnici se više nego ikada pridružuju platformi.

Musk je ovog tjedna na svom Twitter profilu objavio da je aktivnost i upotreba platforme ‘na vrhuncu svih vremena‘ dodajući u šali da se nada da se serveri neće pregrijati i rastopiti.

Prema podacima istraživačke tvrtke Apptopie prosječna su dnevna preuzimanja Twittera kao i prosječna upotreba porasli od dolaska Muska ‘na vlast‘.

‒ To je kao prometna nesreća na autocesti, ljudi vole stati i gledati ‒  izjavio je direktor sadržaja Apptopie Adam Blacker.

Dnevni broj korisnika društvene mreže porastao je za više od 20 posto u odnosu na prošlu godinu, a u drugom tromjesečju ove godine Twitter je izvijestio o 237,8 milijuna dnevnih korisnika, što je rast od 16,6 posto u odnosu na lani. No nije sve tako lijepo u Twitteru.

Odlaze i oglašivači i korisnici

Tvrtka je otpustila gotovo pola svoje radne snage, a polako gubi i oglašivače koji su obustavili suradnju s platformom zbog zabrinutosti oko novog vodstva i drame vezane uz akviziciju. Uz to, društvena je mreža izgubila više od 1,3 milijuna korisnika.

Američki se milijarder trenutno nastoji uvjeriti velike brendove poput General Motors, United Airlines i Volkswagena da nastave oglašavanje na platformi, pogotovo jer većinu svojih prihoda ostvaruje upravo zahvaljujući njihovim oglasima.

Tvrtke su naime obustavile marketing na platformi zbog zabrinutosti da će Musk, koji se sam opisuje kao apsolutist slobode govora, oslabiti moderiranje sadržaja i ukinuti trajne zabrane sadržaja nastale uslijed kršenja pravila.

Musk je u petak ustvrdio da je Twitter ‘imao veliki pad prihoda, zbog aktivističkih skupina koje vrše pritisak na oglašivače, iako se ništa nije promijenilo s moderiranjem sadržaja‘.

Na Twitteru je objavio anketu u kojoj je pitao trebaju li oglašivači podržati slobodu govora ili političku ‘korektnost‘ i zaprijetio razotkrivanjem brendova koji su povukli oglašavanje ‘ako se ovo nastavi‘.

Od samog početka pregovora između Elona Muska i Twittera korisnici društvenih mreža su se okrenuli alternativama. Jedna od tih alternativa je Mastodon, društvena mreža najsličnija Twitteru. U samo 24 sata od najave Muskova preuzimanja ranije ove godine platformi se priključilo više od 30 tisuća korisnika, a u posljednjih 10 dana tijekom cijelog kaosa, društvena mreža broji gotovo pola milijuna novih korisnika.  

26. travanj 2024 16:53