(30 ispod 30) Tea Kravaršćan: Od objava na društvenim mrežama do vlastitog brenda
Tvrtke i tržišta
StoryEditor

(30 ispod 30) Tea Kravaršćan: Od objava na društvenim mrežama do vlastitog brenda

17. Prosinac 2024.
Tea Kravaršćan
‘Prije dva tjedna otvorili smo prvi pop-up dućan u Z Centru gdje ljudi napokon mogu vidjeti i kupiti proizvode uživo‘

Pokretanje vlastitog brenda Tramonto za Teu Kravaršćan, još jednu mladu poduzetnicu koja se našla na ovogodišnjoj Liderovoj listi ‘30 ispod 30‘ došlo je spontano, ali s jasnim temeljem u dugogodišnjem iskustvu.

- Godine u sportu, ljubav prema fotografiji, velik broj pratitelja na društvenim mrežama i višak kreative potaknuli su me da napravim nešto svoje - objašnjava Tea. Njezin prvi proizvod bili su kupaći kostimi, a ubrzo je proširila asortiman sportskim komadima. Ono što ju je posebno privuklo je stvaranje proizvoda od nule.

- Jako mi je čitav taj proces bio interesantan, a samo zadovoljstvo kupaca proizvodima motiviralo me za daljnji rad i proširenje asortimana - dodaje. 

Tein brend Tramonto u kratkom je vremenu postao prepoznatljiv na domaćem tržištu.

- Smatram da je najveći uspjeh to što je brend u zadnjih pola godine postao dosta prepoznatljiv u Hrvatskoj. Ljudi zamjećuju na ulicama, u kafićima, po dućanima kada netko nosi naš proizvod te je zadovoljnih kupaca sve više - kaže Tea.

Pogledajte epizodu Liderova podcasta s Teom Kravaršćan 

Prvi pop-up dućan

Poseban korak u razvoju Tramonta, dodaje, bio je otvaranje prvog pop-up dućana.

- Prije dva tjedna otvorili smo prvi pop-up dućan u Z Centru gdje ljudi napokon mogu vidjeti i kupiti proizvode uživo - otkriva Tea. 

Unatoč uspjesima, izazovi nisu izostali.

- Najveći izazovi su definitivno proizvodnja, odnosno pronalaženje kvalitetnih tvornica za izradu proizvoda, razni problemi s materijalima u tekstilnoj industriji, spore isporuke proizvoda i slično - objašnjava. 

Tea vjeruje da tekstilna industrija ima svijetlu budućnost, posebice za male brendove koji nastaju kao rezultat poduzetničkog duha nove generacije.

- Smatram da će se tekstilna industrija dosta razvijati u budućnosti i da će dolaziti sve više manjih brendova baš zbog toga što današnje generacije puno više teže pokretanju nečeg svojeg. Za pet godina vidim se da radim i dalje ono što volim i što me ispunjava te se nadam otvaranju Tramonto poslovnice - zaključuje Tea. 

Tko se još našao na popisu 30 ispod 30 doznajte u tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.

Članak je dostupan u tiskanom 
i digitalnom izdanju Lidera

22. prosinac 2024 09:00