Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Brend Navigare otplovio je iz Tekstilprometa i Hrvatske

03. Lipanj 2022.
Trgovina u Gajevoj 2 u kojoj je donedavno bio Navigare 

Na internetskoj stranici Turističke zajednice grada Zagreba, pod odjeljkom 'modne trgovine' (https://www.infozagreb.hr/lifestyle/kupnja/modne-trgovine/navigare),  još uvijek se vrti video klipić snimljen u trgovini Navigare na samom početku Gajeve ulice u Zagrebu.  Podsjetnik je to na vrijeme kada je u Zagrebu postojala trgovina poznatog modnog brenda, omiljenog među nautičarima, ali ne samo među njima.

No trgovina Navigare u Gajevoj 2 više ne postoji.  Od prije nekoliko mjeseci  Tekstilpromet je prostor tog svog prodajnog mjesta ispraznio od odjeće s oznakom Navigare i prenamijenio ga je u trgovinu s brendom  Fynch-Hatton.  Brend Navigare isto tako nestao je iz ponude drugih Tekstilprometovih trgovina, u kojima je ranije imao svoj corner. Nema ga više ni na Internet stranici na kojoj su nabrojeni svi brendovi koje zastupa, distribuira i/li prodaje Tekstilpromet. Spominje se još jedino kao dio asortimana Tekstilprometova outleta.

Što se dogodilo i zašto je Navigare otišao iz Hrvatske, nismo uspjeli doznati.  Upit o tome Tekstilprometu poslali smo još prije tjedan dana, ali odgovor nismo dobili. Možemo samo zaključiti da je Tekstilpromet izgubio zastupništvo Navigarea za Hrvatsku, a da to zastupništvo nitko drugi (još) nije preuzeo, što je za zemlju koja se diči razvijenim nautičkim turizmom  više nego neobično. Da ne kažemo - neprofesionalno.

PS.  Kad smo već kod nautike i neprofesionalizma, spomenimo uzgred i nedopustivu šlampavost iz prve rečenice materijala pod nazivom 'Nautički turizam Hrvatske' s internetske stranice Hrvatske turističke zajednice (https://www.htz.hr/sites/default/files/2021-02/Nauticki%20turizam%20Hrvatske%20-%20nauticki%20charter%202018.pdf) u kojoj se kaže da 'nautika predstavlja jedan od neprepoznatljivijih i najbolje tržišno pozicioniranih turističkih proizvoda Hrvatske'.  Ako nam je nautika 'jedan od neprepoznatljivijih', umjesto 'jedan od najprepoznatljivijih' turističkih proizvoda, onda postaje jasnije zašto to ni Navigare više ne prepoznaje kao tržišni potencijal.

03. prosinac 2022 11:00