Tvrtke i tržišta
StoryEditor

dm povećao promet za 13,6 posto, na 2,68 milijardi kuna

10. Studeni 2022.
Uprava dm-a

Tvrtka dm predstavila je na press konferenciji održanoj 10. studenoga rezultate u poslovnoj godini 2021./2022. Članovi uprave dm-a: Mirko Mrakužić, direktor, Gordana Picek, nabava, marketing i PR, Ana Fostač-Krilčić, ljudski resursi, Dario Klemar, financije i IT, Branko Zvonarić, ekspanzija, i Davor Željko, logistika, govorili su o poslovanju s posebnim naglaskom na digitalizaciju i društveno odgovornom djelovanju. Prema Mrakužićevim riječima, ostvareno je 2,68 milijardi kuna prometa, prihod je u odnosu na prošlu godinu rastao oko 14 posto, a dobit je bila 66,6 milijuna kuna. Uložili su 61 milijuna kuna u šest novih prodavaonica u tri nova grada, modernizirali su devet postojećih prodavaonica te otvorili jedanaest novih specijaliziranih odjela za bezreceptne medicinske proizvode (OTC). U toj je drogeriji u protekloj poslovnoj godini, koja u dm-u završava 30. rujna, rastao i broj kupaca za 10 posta u odnosu na prošlu godinu.

- Iza nas je još jedna uspješna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svi ključnih poslovnih pokazatelja. Posebno smo ponosni što je broj kupaca koji dnevno posjete naše prodavaonice dosegnuo gotovo 87.000, te što je promet u dm online shopu rastao za više od 75 posto. Ove godine najveći izazov nam je uvođenje eura, a u idućoj godini planiramo uložiti više od 80 milijuna kuna u šest novih prodavaonica i modernizaciju četrnaest postojećih te širenje ponude u dm online shopu – izjavio je Mrakužić. O društveno odgovornom poslovanju govorila je Picek pri čemu je istaknula natječaj za ideje o održivom razvoju na koji je prijavljeno 299 projekata, od čega je dm 17 podupro s ukupno 800.000 kuna. Istaknula je i postavljanje dm eko punionica deterdženta u dvanaest prodavaonica u nekoliko hrvatskih gradova.

Posebnu pozornost dm je posvetio digitalizaciji usluge kroz razvoj online shopa i aplikaciju Moj dm. - Promet preko online shopa rastao je više od 75 posto što u prihodu iznosi više od 41 milijuna kuna. Od travnja ove godine imamo Moj dm aplikaciju koja je dosad preuzeta više od 300 tisuća puta, a više od 40 posto svih online kupnji obavljeno je putem aplikacije – rekao je Klemar.

Predstavljeno je i istraživanje Ipsosa prema kojemu građani prepoznaju održivo i društveno odgovorno djelovanje dm-a. Svaki drugi ispitanik smatra da, među trgovačkim lancima u Hrvatskoj, dm najviše ulaže u zaštitu okoliša i potiče ekološku osviještenost, a isti udio (52 posto) smatra da dm najviše brine o potrebama kupaca. No dm brine o svojim zaposlenicima kojima je plaća tijekom ove godine povećana u dva navrata ukupno osam posto tako da je prosječna plaća u prodavaonicama iznosila više 11.191,24 kuna. U protekloj poslovnoj godini velika je pozornost posvećena i brizi o zdravlju djelatnika za što je Hrvatski zavod za javno zdravstvo dm-u, kao prvoj drogeriji u Hrvatskoj, dodijelio certifikat ‘Tvrtka prijatelj zdravlja.‘ Trenutačno dm ima 170 prodavaonica u 64 grada, 1.857 zaposlenika i jedina je drogerija u Hrvatskoj s online shopom.

17. travanj 2024 07:21