Snježana Miliša i
Matija Renić, dvoje vodećih inženjera tvrtke
Bugatti Rimac, otišli su iz kompanije i osnovali vlastitu tvrtku Merlin Hat koja će se baviti povezivanjem investitora i startupa.
- Moj kolega Matija i ja osnovali smo Merlin Hat nakon godina zajedničkog rada u Rimcu. Naša misija je stvoriti poveznicu između investitora i startupa, omogućujući objema stranama da ostvare svoj puni potencijal. Startupima pomažemo u pronalaženju rješenja u bilo kojoj fazi razvoja, dok investitorima olakšavamo razumijevanje tehnički zahtjevnih startup projekata i pritom ubrzavamo i pojednostavljujemo proces ulaganja te istovremeno povećavamo šanse za uspjeh startupa i povrat investicije - rekla je Miliša za Lider.
Trenutačno su usmjereni na razvijanje ove ideje i zasad ne planiraju širiti tim. - Matija je do kraja ožujka u Bugatti Rimcu i postupno prebacuje fokus na razvoj Merlin Hata. Na ovaj poslovni poduhvat odlučili smo se jer vidimo veliki potencijal u stvaranju mosta između inovatora i ulagača, posebno u segmentu visokotehnoloških projekata, gdje često postoji jaz u razumijevanju i komunikaciji. Radujemo se doprinosu razvoju ovog ekosustava i otvaranju novih prilika za suradnju - istaknula je Miliša.
Inženjerka godine
Inače, Miliša je u Rimcu do odlaska iz kompanije bila Nevera Program Manager i vodila tim koji je radio na razvoju tog električnog super automobila. Prije dvije godine proglašena je prvom hrvatskom Inženjerkom godine. Tom je prilikom istaknula kako je godinu dana pokušavala dobiti posao u Rimac automobilima, što joj je pošlo za rukom 2016. godine, jer je, nakon karijere u financijskom sektoru, željela raditi na razvoju električnog automobila.
- Nakon 25 godina rada na raznim poslovima shvatila sam da se želim vratiti znanosti i naprednim tehnologijama. Kako sam završila energetiku Rimac mi je predstavljao idealno mjesto na kojem bih se mogla u potpunosti posvetiti onome što volim raditi - istaknula je tada Miliša, dodavši kako nakon Nevere, koja predstavlja vrhunac onoga što se danas može postići s električnim automobilima, nije baš lako naći novi izazov.
Njen kolega Matija Renić u Bugatti Rimcu je nosio titulu glavnog inženjera za Neveru. U kompaniji Mate Rimca zaposlio je 2015. godine, a prethodno je radio u tehnološkoj kompaniji Altpro. U medijima je bio predstavljen kao ‘mladić koji je slupao 45 Rimčevih Nevera‘, a imao je priliku prvi odvoziti Neveru preko Pelješkog mosta.