Prema još nepotvrđenoj informaciji, Fliba, trgovac namještajem i opremom tipa ‘sve za dom‘ koji upravlja brendovima Emmezeta i Merkury, u pregovorima je s obitelji Marjanović, vlasnicima pulskog proizvođača i trgovca namještajem Namještaj Mima, o preuzimanju njihove tvrtke. Zasad nijedna od tih dviju tvrtki o tome ne izlazi u javnost, ali to i ne demantira.
Fliba je od prije tri godine u vlasništvu poljske kompanije Merkury Market, čija je osnovna djelatnost maloprodaja opreme za unutarnje uređenje i građevnog materijala, na što stavlja naglasak i u širenju na hrvatskom tržištu. Dosad su u Hrvatskoj otvorena četiri maloprodajna centra Merkury, sva četiri na način da je za njihove potrebe ‘otkinut‘ dobar dio prodajnih salona Emmezete, što upućuje na to da im je širenje lanca Merkury prioritet. No od desetak Emmezetinih salona diljem Hrvatske neki su ipak premali da bi se unutar tih objekata mogao otvarati i Merkury.
Stoga namjera preuzimanja Namještaja Mima, koji također širom Hrvatske ima desetak salona, s ukupno više od 33 tisuće četvornih metara opremljenoga izložbenog prostora, za Flibu itekako ima smisla. Preuzimanjem te tvrtke Fliba bi dobila istodobno mogućnost brzog otvaranja novih maloprodajnih centara Merkury u gradovima u kojima nema na raspolaganju vlastite salone ili su za to premali, kao što je, primjerice, skromni prodajni prostor u Puli, gdje Mima ima dva velika salona, a ujedno bi mogla dalje razvijati Emmezetu. Na taj način Fliba bi prvi put ušla u Poreč, Umag, Šibenik, Karlovac, Koprivnicu te Kukuljanovo. K tome, Namještaj Mima raspolaže i vlastitim proizvodnim pogonom namještaja.
Čak i da ništa ne poduzme nakon preuzimanja pulske tvrtke, Fliba bi njome automatski dobila dodatnih dvadesetak milijuna eura prihoda, čime bi vratila svoju drugu poziciju među najvećim hrvatskim trgovcima namještajem, koju je u prošloj godini izgubila.