Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Jedno hrvatsko kućanstvo ima i do osam polica različitih osiguranja, ali i dalje manje od prosjeka EU

03. Svibanj 2023.
Davor Tomašković, Vera Pećar, Dajana Barbić i Vedran Ćorlukafoto Petar Santini

Jedno kućanstvo u Hrvatskoj ima i do sedam, osam otvorenih polica osiguranja u dvije do tri različite osiguravajuće kuće, te nerijetko ne znaju koja su, gdje su niti kada im ističu. Na tržištu je stoga postojala potreba da se fokus kod ugovaranja osiguranja prebaci s pojedinačnih klijenata na cijela kućanstva, pa je iz tog razloga Croatia osiguranje, koje posluje u sklopu Adris grupe, danas predstavilo paket Spektar koji spaja više polica osiguranja unutar kućanstva.

Kako je objasnio Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, slušajući klijente shvatili su da im treba pružiti nešto više, a uz Spektar će svi članovi kućanstva, unatoč tome što nisu svi ugovaratelji, imati i dodatne pogodnosti, kao i mogućnost uštede.

– Uzeli smo stoga ključne pokazatelje s tržišta, najbolje prakse iz  drugih industrija i povratne informacije naše prodaje i klijenata. I svi su konvergirali u sljedećem: tržištu treba rješenje koje će pokriti sve i dati više – rješenje s kojim ćemo biti jednostavniji i isplativiji za naše klijente i njihovo kućanstvo. Ovakvi  paketi usluga do sada nisu bili dio standardne ponude u osiguranju, a za njih u Hrvatskoj postoji veliki potencijal. Spektar je naš doprinos boljem razumijevanju i širem prihvaćanju prednosti osiguranja na jednostavan i razumljiv način, s konkretnim benefitima za klijenta – rekao je Tomašković.

Na predstavljanju je također istaknuto da Hrvatska zaostaje za prosjekom Europske unije po broju osiguranika, polica i vrstama osiguranja, dok je premija osiguranja u Hrvatskoj i do šest puta manja u usporedbi sa zemljama EU. Zato trendovi u drugim industrijama idu prema spajanju usluga u pakete, jer je to jednostavnije i isplativije, a na tom je pragu nastao i Spektar.

– Čak 80 posto tržišta reklo je da je spremno za neku vrstu paketa proizvoda u osiguranju, a 65 posto Croatijinih klijenata govori da bi takva vrsta paketne ponude, uz financijsku uštedu, donijela prevagu pri izboru svoje osiguravajuće kuće – objasnila je Vera Pećar, direktorica Sektora za razvoj prodajnih kanala i analitičku podršku prodaji, što ih je potaknulo da kreiraju paket Spektar.

O važnosti Spektra za razvoj tržišta osiguranja, ali i financijskog tržišta, kao i za dizanje razine opće financijske pismenosti u Hrvatskoj, govorila je i izvanredna profesorica Ekonomskog fakulteta dr.sc. Dajana Barbić.

– U današnje vrijeme visoke nestabilnosti okruženja, odgovorno je osigurati se i pritom je naravno dobro imati sve police na jednom mjestu na kojem za to ostvaruješ najveću vrijednost. Iako su potrošači sve informiraniji, još uvijek je puno nerazumijevanja, a upravo ovakve ponude doprinose jasnijem pogledu na stvarne benefite osiguranja. Sjajno je vidjeti ovakva rješenja koja su u potpunosti prilagođena klijentima, ovog puta potrebama kućanstava, a koja nam štede vrijeme i novac – izjavila je Barbić.

Predstavljanju Spektra pridružio se i klijent Croatia osiguranja, Vedran Ćorluka, legendarni hrvatski nogometaš i pomoćni trener hrvatske nogometne reprezentacije. Kako je objasnio, brojna putovanja ponekad mu ne dozvoljavaju da se posvećeno bavi pitanjima polica osiguranja, stoga mu se sviđa ovakvo rješenje svih polica na jednom mjestu.

15. travanj 2024 12:20