Tvrtke i tržišta
StoryEditor

[Poslovna scena] Zadarski servis za čišćenje Blistavi dom kreće u franšizno širenje na Zagreb, Istru i Dalmaciju

05. Srpanj 2022.

Zadarska tvrtka Blistavi dom pozicionirala se kao najuspješniji servis za čišćenje u Zadarskoj županiji i krenula u proces  franšiznoga širenja, za početak na Zagreb, Istru i Dalmaciju, a bude li interesa i na ostatak Hrvatske. Traže partnere koji će pod brendom Blistavog doma i uz njihove metode i stečena znanja i iskustva pružati usluge čišćenja svih vrsta objekata.

image

Blaženka Golub, direktorica i osnivačica tvrtke Blistavi dom

Ambicija tvrtke kojom upravlja vlasnica i direktorica Blaženka Golub jest postati najuspješnija u državi u svojoj niši u kojoj osim čišćenja kuća, stanova i poslovnih prostora pružaju usluge iz segmenta facility managementa vlasnicima turističkih objekata.

Počeli su prije sedam godina sa čišćenjem apartmana i kuća za odmor, pomalo ulazili i u segment čišćenja poslovnih prostora za B2B klijente, a kada je prije dvije godine pandemijska kriza uzdrmala i usporila turistička kretanja, krenuli su ozbiljnije u nišu čišćenja ureda koja im sada osigurava i do 30 posto prihoda.

Na naše pitanje zbog čega u tvrtki Blistavi dom smatraju da imaju kapaciteta za franšizno širenje izvan Zadarske županije, odgovara Mateo Čakarun, direktor prodaje i marketinga.

– Zato što pružamo širok spektar usluga, sve radimo na vrlo visokoj razini i inoviramo poslovne procese. Za vlasnike turističkih objekata radimo sve, od vođenja rezervacija, pripremanja objekta za sezonu, dočekivanja i ispraćanja gosta, čišćenja, održavanja bazena i okućnice. U turizmu nema puno firmi koje rade na takav način. Osim toga, pratimo tehnološke trendove i dosta ulažemo u tehnologiju – odgovora Čakarun.

Direktora prodaje i marketinga pitamo i o utjecaju tehnoloških trendova na poslovanje Blistavog doma odnosno što u kontekstu servisa za čišćenje i usluge upravljanja turističkim objektima znače digitalizacija i robotizacija.

– Imamo uređaje za čišćenje prozora i čišćenje podova. Robotska tehnologija je u segmentu čišćenja dosta napredovala ali smatram da nikad neće moći skroz zamijeniti radnu snagu. Za čišćenje jedne vile angažiramo od tri do pet čistačica, a korištenjem robotske tehnologije može se smanjiti potreba za jednom. Digitalizirali smo poslovanje na način da unutar mobilne aplikacije pratimo dostupnost i raspored svih naših djelatnika – rekao nam je Čakarun i dodao da imaju 17 stalno zaposlenih i da u sezoni zapošljavaju pedesetak ljudi.

Čistačica ove sezone može u Blistavom domu očekivati između osam i devet tisuća kuna, a izvan sezone kada se radi manje plaća joj je između pet i šest tisuća kuna. Osim osnovne plaće isplaćuju se stimulacije za iskazani trud, prigodne nagrade za zaposlenike mjeseca i dodaci za svaku izmjenu rasporeda u danu. U Blistavom domu čistačice ne podcjenjuju i problema sa radnom snagom zasad nemaju - uglavnom su iz Zadarske županije i zemalja regije. Tvrtka u Zadarskoj županiji nema pravu konkurenciju i u mogućnosti je birati poslove odnosno odbijati klijente. Potražnja za njihovim uslugama je velika, naročito u turističkim sezonama, ali ipak puno ulažu u marketing. Jačaju svoj brend, kažu u Blistavom domu, i nastoje stalno biti vidljivi.

Inovativnost tvrtke koja 'stanuje' u poduzetničkom inkubatoru Inovativni Zadar ogleda se i u pristupu klijentima kojima nude pretplatničke pakete na usluge, a koje uključuju pogodnosti poput besplatnog probnog perioda, poklona dobrodošlice, last minute rezervacija i korisničke podrške. U planu je i razvoj vlastite linije ekoloških proizvoda za čišćenje, no zasad su fokusirani na franšizno širenje.

Sutra: Poslovna scena Šibensko-kninske županije

20. svibanj 2024 03:54