Studenac, jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, preuzeo je potkraj studenoga prodavaonice kompanije Princeza Korina, prepoznatljive pod brendom Toni marketi. Lanac posluje u 12 maloprodajnih objekata na području Splitsko-dalmatinske županije te zapošljava približno 40 zaposlenika.
Kako navode u priopćenju, novo preuzimanje nastavak je kontinuiranog rasta koji kompanija ostvaruje posljednjih godina, a nakon ovogodišnjih akvizicija, među kojima se ističe preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo i kutinske Lonie, sada je Studenac osnažio i svoju poziciju na području Splitsko-dalmatinske županije.
- Pridruživanje prodavaonica Toni marketi u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako mali formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni - izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Preuzete prodavaonice već su rebrendirane u Studenac, a vrata novih prodavaonica otvorena su početkom prosinca.
Uz to, kako navode, kupci mogu preuzeti i ‘Moj Studenac‘ program vjernosti Studenca u obliku suvremene mobilne aplikacije koji im donosi vrijednost za vjernost. Inače, Studenac trenutno ima gotovo 1100 prodavaonica i više od 5500 zaposlenika.