Ukratko
StoryEditor

Baobaby pelice - hrvatski dizajn koji djeca vole nositi

10. Studeni 2022.
Neda Zubović Mihaljevićfoto Goran Katic

Prvi dječji koraci zasigurno su jedan od trenutaka koji s veseljem iščekuje cijela obitelj. Tako su i prve dječje cipelice važan dio odrastanja, a mnogi ih roditelji pamte i čuvaju kao omiljenu uspomenu. Obitelji širom Hrvatske već 9 godina za svoju djecu biraju Baobaby - meke cipelice od najnježnije prirodne kože. Koliko su poznate govori činjenica da se njihov naziv „pelice“ pretvorio u sinonim za zdravu obuću koja svojim slatkim i drugačijim dizajnom oduševljava djecu, a vjerojatno još više i roditelje.

Ove jeseni Baobaby cipelice napravile su veliki korak i iz tvrtke Mea Gea u okviru koje su 4 mame razvile Baobaby brand, prešle su pod okrilje tvrtke Mikroedra, inače prepoznatog regionalnog distributera renomiranih brandova dječje opreme, koji Baobaby cipelice uvodi u novu fazu vodeći ih na europsko tržište.

Iza Mikroedre stoji Neda Zubović Mihaljević, mama poduzetnica koja je poduzetnički put odabrala spontano. Danas ima četvero djece i tvrtku kojoj je core biznis distribucija premium dječje opreme, i to u u 8 zemalja. Njezin poduzetnički put traje već godinama i to vrlo uspješno, a sada je i brand Baobaby postao dio njene ‘poslovne obitelji‘.

– Za Baobaby pelice već imamo prve uspjehe - uspostavili smo suradnju s novim trgovinama u regiji, izlagali ih po prvi puta u Splitu i u Sofiji u Bugarskoj, imamo dogovorenog distributera za Italiju, a trenutno smo u pregovorima za UK, Njemačku, Španjolsku, Poljsku, Kanadu i Skandinaviju – ispričala je Neda koja je od svoje tvrtke napravila posebni poslovni model zbog kojeg Mikroedra nije poznata samo po tome što na tržište donosi vrhunski inovativne proizvode već i po tome što svojim edukativnim djelovanjem na bolje mijenja roditeljstvo i životni stil novih obitelji.

– S BeSafe autosjedalicama već 13 godna promičemo sigurnost, te smo popularizirali najsigurniju vožnju djece u suprotnom smjeru, s Ergobabyjem i promocijom nošenja omogućili smo njihovo bolje povezivanje i kognitivni razvoj djece, a s MODU kockama uveli koncept aktivne i kretivne igre za najmanje dok smo, recimo, s novim brandom Softtub predstavuli Hrvatskoj vertikalno kupanje kao u majčinoj utrobi – ispričala je detaljnije nevjerojatne priče koje se kriju iza Mikroedre koja je u svoju obitelj sad primila i ‘pelice‘ - hrvatski brand, koji bi svakako mogao osvojiti i svijet.

19. travanj 2024 18:26