Ukratko
StoryEditor

DHL i Formula 1 započeli sezonu utrka 2022. fokusirajući se na održivost

11. Travanj 2022.
BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT, BAHRAIN - MARCH 20: Charles Leclerc, Ferrari F1-75 during the Bahrain GP at Bahrain International Circuit on Sunday March 20, 2022 in Sakhir, Bahrain. (Photo by Mark Sutton/Motorsport Images/Adrivo)foto Mark Sutton/Motorsport Images/Adrivo

Utrke Formule 1 za 2022. protežu se na šest kontinenata, uključujući brojne dvostruke i trostruke naslove i debi na Velikoj nagradi Miamija. Godina 2022. također označava novu eru za Formulu 1, s potpuno novim automobilima dizajniranim za ekstremnije trkaće akcije, uz povećanu sigurnost i održivost tako da budu otporniji, sigurniji i održiviji. Ove godine se u novim automobilima upotrebljava gorivo E10, mješavina od 90 posto fosilnog goriva i 10 posto etanola. Na taj se način Formula 1 približava cilju upotrebe hibridnog motora sa 100 posto održivim gorivom do 2025.

DHL će ove godine nastaviti podupirati goleme logističke napore koji stoje iza utrka Formule 1 i prevozit će do 1400 tona vrijednog tereta na svaku utrku, uključujući trkaće automobile, gume, rezervne dijelove, gorivo, opremu za emitiranje te marketinšku i ugostiteljsku opremu. Usredotočen na pomoć Formuli 1 u postizanju cilja klimatski neutralne Formule 1 do 2030., DHL je cijeli vozni park kamiona upotrijebljen za Formulu 1 opremio GPS sustavom za praćenje potrošnje goriva, odabrao najučinkovitije rute i smanjio  emisiju CO2. Osim toga, DHL upotrebljava 777 Boeinga niske potrošnje, čime se emisije CO2 smanjuju za 18 posto u usporedbi s konvencionalnim zrakoplovima, te se koristi multimodalnim prijevoznim rješenjima, uključujući kopneni prijevoz i pomorski prijevoz tereta.

– Upravljamo logistikom za Formulu 1 već gotovo 40 godina i s kontinuiranim rastom popularnosti sporta – s više datuma utrka i mjesta koja se dodaju u kalendar sezone – logistika ostaje veliki dio onoga što čini iskustvo F1 mogućim – kaže Arjan Sissing, voditelj globalnog marketinga u Deutsche Post DHL Grupi.

– Danas se usredotočujemo na pomoć Formuli 1 u smanjenju ukupne proizvodnje ugljičnog otiska i utjecaja na okoliš. Kao pionir zelene logistike, kvalificirani smo za ispunjavanje ovog cilja i uistinu smo ponosni što podržavamo F1 dok nastavljaju postavljati nove standarde u području automobilske tehnologije i održivosti. Ne samo da su stvorili najučinkovitiji hibridni sustav ikad izgrađen, već sada intenzivno ulažu svoje napore u razvoj 100% održivog drop-in goriva iz obnovljivog biološkog otpada – goriva koje bi mogli koristiti automobili i kamioni diljem svijeta – dodao je Sissing.

DHL će 2022. iskoristiti svoje prepoznatljivo partnerstvo s Formulom 1 kako bi ponovo promovirao manje robne marke i umjetnike koji kreativno rade na održivim rješenjima. Uoči predsezonskog testiranja Formule 1 Aramco u Bahreinu, DHL je najavio suradnju s BEEN London, nagrađivanim brendom koji modne dodatke izrađuje u potpunosti od recikliranih materijala. Proglašen jednom od najinovativnijih modnih marki na svijetu od strane Britanskog Voguea, BEEN London surađuje s DHL-om na stvaranju ograničene kolekcije, 'DHL x BEEN London. The Circuit Collection', održive robe izrađene od recikliranih DHL banera, koji slavno krase staze Formule 1 diljem svijeta.

– Kako F1 sve više svoje inovativne snage usmjerava na tehnologije održivog prometa, potencijalni utjecaj na globalne napore u pogledu održivosti je ogroman. Ali također želimo skrenuti pozornost na 'manje' pozitivne utjecaje svježih mislilaca i poduzetnika kao što je BEEN London – kaže Sissing.

– U okviru naših širih nastojanja da postignemo veću održivost, suradnja s BEEN Londonom usmjerena je na promicanje raznolikosti i pružanje potpore ljudima koji imaju važnu ulogu u sektoru održivosti pružanjem platforme za predstavljanje svojeg rada – dodaje Sissing.

image

BEEN London

Svi BEEN London proizvodi izrađeni su u potpunosti ručno u jednoj od posljednjih kožnih radionica u istočnom Londonu, pakirani od strane Londončana s poteškoćama u učenju i u prosjeku imaju 10 puta manji ugljični otisak od odgovarajućeg konvencionalnog proizvoda.

Kada je partnerstvo najavljeno na DHL Luxury i Fashion forumu u Dubaiju, osnivačica BEEN-a Genia Mineeva govorila je o velikoj ideji koja stoji iza njezine male tvrtke.

– Svaki član našeg BEEN London tima želi značajno utjecati na modnu industriju tako što će pokazati da otpad može postati iskoristiva stvar.Pozdravljamo ovu inicijativu koja dolazi od DHL-a kao istaknutu priliku da učinimo upravo to – da pokažemo svijetu što se može učiniti s recikliranim otpadnim materijalom, koristeći staru marku za stvaranje prekrasnog, ograničenog izdanja kompleta za putovanja – dodaje Mineeva.

Kompleti za putovanja će se prodavati na web stranici BEEN Londona kao kolekcija ograničenog izdanja, a prihod će biti namijenjen 'Plastic Bank', društvenom poduzeću koje pomaže svijetu da obuzda problem plastike u oceanima i istodobno poboljša kvalitetu života zajednicama kolekcionara. Plastic Bank gradi etičke ekosustave recikliranja u priobalnim zajednicama te prerađuje materijale za ponovno uvođenje u globalni proizvodni lanac opskrbe. Sakupljači dobivaju naknadu za prikupljene materijale, što im pomaže da zadovolje osnovne potrebe svojih obitelji kao što su namirnice, hrana, školarina i zdravstveno osiguranje.

– Plastic Bank savršen je predstavnik naše kampanje podizanja svijesti o recikliranju s BEEN Londonom – izvrstan primjer društvenog poduzetništva u kojem se vrijednost plastičnog otpada upotrebljava za ublažavanje sve veće prijetnje našim oceanima – kaže Sissing.

Kako bi se ubrzao prijelaz na održivije gospodarstvo tijekom sljedećeg desetljeća, grupa Deutsche Post DHL uložit će ukupno sedam milijardi eura u čiste logističke procese u okviru plana održivosti do 2030. Cilj je smanjiti emisije CO2 s 33 milijuna tona u 2020. godini na manje od 29 milijuna tona do 2030., unatoč očekivanom daljnjem rastu globalnih logističkih aktivnosti grupe. Kako bi ostvarili svoj cilj, povećat će udio održivih goriva u linijskom prometu za više od 30 posto, povećat će mješavinu održivog zrakoplovnog goriva (SAF) za više od 30 posto, ponuditi zelene alternative za sve osnovne proizvode i usluge te dizajnirati sve nove zgrade klimatski neutralnim. Tvrtka također planira elektrificirati 60 posto dostavnih vozila i uključiti u promet više od 80.000 e-vozila do 2030. godine.

Kao službeni logistički partner Formule 1 od 2004. i najdugovječniji globalni partner Formule 1, DHL upošljava tim od 35 logističara u motosportu koji je posvećen isključivo što učinkovitijem premještanju Formule 1 diljem svijeta.

– To je pravo partnerstvo izgrađeno na brzini, preciznosti i – u sve većoj mjeri – održivosti – kaže Sissing.

24. travanj 2024 01:38