Inovacije, izvrsnost i avangarda utjelovljeni su u automobilskom premium brendu DS Automobiles. U svim njegovim modelima prisutan je poznati francuski ‘savoir-faire’. Zna kako ugoditi kupcima
Kao i ostale europske metropole, Zagreb je dobio ekskluzivan i prestižan prodajno-servisni centar, DS Store Zagreb, otvoren u sklopu Emil Frey Auto Centra u Kovinskoj 22. Koncept DS Store, objašnjava Tomislav Miletić, generalni direktor uvoznika marki Peugeot, Citroën i DS Automobiles, kupcima će pružiti ekskluzivno iskustvo i ugođaj kupnje, usput i održavanja, servisiranja vozila kakvo do sada nisu imali prilike iskusiti. Svojim konceptom DS Store približava kupcima pariški chic i pruža cjelokupno iskustvo brenda. Dizajniran je kao luksuzni butik, a jedinstvena pariška chic atmosfera vidljiva je u svakom detalju, bilo da je riječ o dizajnerskom namještaju, plemenitim materijalima poput kože, glazbi bilo prestižnim DS modelima koji su izloženi.
Za individualce profinjena stila
Luksuzna i udobna vozila DS Automobiles posebno su osmišljena za kupce koji žele izraziti svoju osobnost, individualizam i profinjeni stil. Jedini automobilski brend rođen u Parizu u svojim modelima sjedinjuje prepoznatljiv dizajn i tehnologiju, udobnost i dinamičnost, plemenite materijale i profinjenost.
– Na hrvatskom tržištu komercijaliziramo sve dostupne DS modele: DS3, DS4, DS7, a od početka sljedeće godine i DS9. Ti modeli dostupni su i u svojim low emission E-tense verzijama bilo da je riječ o full electric modelu DS3 ili o PHEV verzijama modela DS4, DS7 i DS9. Naša ambicija je premašiti očekivanja svakoga našega kupca i korisnika usluga servisa, kako bismo kvalitetom usluga redefinirali standarde premium kategorije vozila. Pritom se oslanjamo na iskustvo kolega iz Emil Frey Auto Centra i vjerujemo da će na najbolji način prenijeti poruku koju brend nosi sa sobom – ističe Miletić.
Elektrificirana ponuda
Od lansiranja brenda DS Automobiles elektrifikacija je u središtu pozornosti njegove strategije. DS Automobiles prvi je premium proizvođač koji je uključen u Formulu E. Brend je iskoristio svoj uspjeh u tom natjecanju 2019. i 2020. kako bi podupro svoje istraživanje i razvoj održive mobilnosti. U kontekstu energetske tranzicije ambiciozno postavljeni ciljevi Grupe Stellantis rezultirali su time da će DS već od 2024. godine postati sto posto električni brend, ujedno brend s najnižim emisijama CO2 u Europi. Od tada će svaki novi model DS biti dostupan isključivo sa sto posto elektrificiranom ponudom.
– Da bi zadržao vodeću poziciju na tržištu elektrifikacije, DS Automobiles oslanja se na stručnost DS Performancea radi testiranja različitih inovacija koje se ugrađuju u modele koji dolaze. U ponudi od lansiranja na hrvatsko tržište bit će dostupni sto posto električni DS 3 E-Tense, plug-in hibrid DS 4 E-Tense, DS 7 E-Tense i DS 9 E-Tense. Pod oznakom E-Tense nude se sto posto električna i plug-in hibridna vozila snage do 360 KS i s pogonom na sva četiri kotača – zaključuje Tomislav Miletić.