Unconditional je najveći specijalizirani distributer hrane, opreme za kućne ljubimce u regiji, te zastupnik za veterinarske lijekove u Hrvatskoj – udružio je snage s njemačkom kompanijom Fressnapf, vodećom europskom tvrtkom u brizi za kućne ljubimce
Unconditional je u Fressnapfu prepoznao jakog i pouzdanog partnera koji će kao manjinski, ali snažan dioničar inicijalno uložiti u širenje grupe u Hrvatskoj i susjednim zemljama.
- Naše zajedničko ulaganje koja pokriva tržišta u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i Bugarskoj, sljedeći je logičan korak za postizanje naše vizije, odnosno strasti i bezuvjetne predanosti skrbi prema svim našim klijentima: kućnim ljubimcima, njihovim ljubiteljima, B2B klijentima, ali i drugim profesionalcima za kućne ljubimce - izjavio je Edvard Varda, vlasnik tvrtke koja trenutno zapošljava 300 zaposlenika.
Od svog osnutka 1974. godine s jednom trgovinom za kućne ljubimce u Splitu, Unconditional je danas narastao na tvrtku koja posluje s 30 trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj pod brendom ZOOCITY i opskrbljuje preko 1.000 trgovina za kućne ljubimce, veterinarske klinike i farme u regiji.
Varda je siguran kako će know-how, iskustvo i suradnja s Fressnapf grupom doprinijeti još boljoj skrbi za kućne ljubimce, te dodaje: „održavanje uspjeha dosadašnjeg poslovnog modela, kao i opsežni resursi koje Fressnapf grupa pruža, stvara prostor za ubrzani rast skrbi o ljubimcima, ali i poslovanja naših B2B kupaca na lokalnim tržištima“.
Konsolidacija trgovina za kućne ljubimce, uspostava i jačanje vodstva na cijelom europskom tržištu i u perspektivi, jačanje ekosustava za vlasnike kućnih ljubimaca središnji su ciljevi Fressnapf grupe.
- Edvard Varda je izvanredan poduzetnik sa stručnošću i lokalnom mrežom pet shopova, a vodi strastveni tim u Adria regiji. Nakon vrlo dobrog iskustva partnerstva i distribucije našeg asortimana privatnih robnih marki, sada još intenzivnije udružujemo snage kako bismo zajedno kroz ubrzanu ekspanziju postigli tržišno vodstvo u jugoistočnoj Europi. Edvard Varda daje svoj doprinos dobro razvijenim lokalnim poduzetništvom, stručnošću u B2B distribuciji, dok mi pridonosimo svojom stručnošću u formatima trgovina, online i omnichannel konceptima te jakim ekskluzivnim brendovima. Koristimo snažnu ekonomsku moć Fressnapf grupe za zajednički i ubrzani rast - ističe vlasnik Fressnapfa Torsten Toeller.
Fressnapf i Maxi Zoo trenutno su aktivni u jedanaest zemalja s više od 1.800 poslovnica i internetskih trgovina u kojima je zaposleno oko 16.000 zaposlenika, te ostvaruje više od tri milijarde eura prihoda od prodaje, a do kraja druge polovice ove godine planira izravan ulazak na rumunjsko tržište.
Unconditional poslovni model kao i partnerstvo s postojećim dobavljačima ostat će nepromijenjeni u ovom joint venture pothvatu. Obje strane su se složile da neće otkrivati iznos ulaganja i udjela, a nema nikakvih pravnih promjena prema bilo kojim postojećim obvezama.
- Snažan rast poslovanja, a naročito proširenje maloprodajne mreže u Hrvatskoj i Sloveniji, znači zapošljavanje više od 100 novih kolega godišnje idućih nekoliko godina, a na taj način značajno pridonosimo lokalnim zajednicama i pružamo zaposlenicima odličnu perspektivu osobnog rasta, utjecaja i ostvarenja - Ističe Varda.