Zagrebačka banka pokrenula je kampanju m-HOĆU m-MOGU s kojom poručuje svojim klijentima kako mogu lakše i jednostavnije koristiti bankarske usluge. Glavnu ulogu ima digitalna platforma m-zaba pomoću koje bankarstvo čini još jednostavnijim, bržim i digitalnijim te prije svega sigurnim za klijente. Kako navode u priopćenju, nema više čekanja u poslovnicama, putem aplikacije klijent dogovori termin sastanka uživo ili online.
- Digitalni razvoj osnova je naše poslovne strategije, ali i potreba i nužnost naših klijenata. Slijedom navedenog, u prethodnom razdoblju omogućili smo našim klijentima niz m-zaba digitalnih usluga poput ugovaranja sastanka, obnove osobnih podataka, video sastanka ili podjele na rate kojima mogu bitne stvari za njih odraditi iz udobnosti doma ili recimo ureda. Uz nove usluge, pružamo bržu i jednostavnu podršku našim klijentima, tako da sada u roku od nekoliko sekundi klijent, suočen s problemom poput unosa krivog PIN-a, putem m-zabe zaprima jasnu uputu gdje potražiti PIN u m-zabi. Ostajemo predani održavanju pozicije tržišnog lidera, prateći globalne trendove i tehnološke napretke kako bismo osigurali da naši klijenti imaju pristup najboljem mogućem bankarskom iskustvu - izjavio je Slaven Rukavina, član Uprave Zagrebačke banke za maloprodaju.
Jedna od funkcionalnosti m-zabe je i mogućnost naknadne podjele na rate već realizirane kupovine s Mastercard karticom. Time je kupnja na internetu te na prodajnim mjestima gdje obročna otplata nije dostupna bitno olakšana, i u inozemstvu i u Hrvatskoj.
Dodatno, trend na tržištu Hrvatske ukazuje da sve više klijenata želi potpuno digitalno ugovoriti i kompleksnije proizvode poput gotovinskog kredita. Takav kredit klijenti Zagrebačke banke mogu ugovoriti već nekoliko godina, u samo nekoliko minuta putem aplikacije m-zaba, 24 sata u danu, sedam dana u tjednu. Za klijente koji žele i dalje podršku bankara, još tijekom 2022. godine omogućeno je i ugovaranje gotovinskog kredita putem video-sastanka. Ova usluga je omogućila da klijenti i na udaljenim mjestima poput otoka mogu putem aplikacije dogovoriti termin sastanka i ugovoriti kredit bez dolaska u poslovnicu, uz sve potrebne odgovore i bez čekanja.
M-zabom klijenti mogu štedjeti ili ugovoriti osiguranje, a plaćanje računa m-zabom najjeftiniji je i najbrži način plaćanja. Osim toga, dostupne su dodatne usluge poput kupnje bonova i slično te IziPay kojim se novci mogu sigurno i efikasno usmjeriti kontaktima u imeniku.
Rastom broja funkcionalnosti m-zabe, naglasak se stavlja i na sigurnost digitalnog poslovanja, a Zaba ulaže maksimalne napore kako bi kreirala siguran, ali pojednostavljen proces prijave i korištenja aplikacije. U tom procesu, sigurnost i zaštita klijenata je imperativ Banke.
Zagrebačka banka kontinuirano ulaže u razvoj m-zabe, s ciljem da aplikacija postane one stop shop za sve situacije u koje su uključena financijska sredstva, dodaju u priopćenju. Gotovo 70 posto klijenata Zagrebačke banke već sada koristi bankarske usluge putem digitalnih kanala, a više od 95 posto svih transakcija provede se putem njih, najviše putem mobilnog bankarstva. M-zabu koristi više od pola milijuna klijenata Zagrebačke banke.