Zeleno i digitalno
StoryEditor

About You, Yoox Net-A-Porter i Zalando udružili snage u borbi protiv klimatskih promjena

24. Srpanj 2022.

Šoping trojac pokreće online platformu koja educira brendove-pratnere kako započeti put smanjenja emisija te vrijednostima ostvarenja ciljeva u vezi zaštite okoliša

Popularne šoping platforme About You, Yoox Net-A-Porter i Zalando ujedinili su snage, ali ne s ciljem ubiranja zajedničkih prihoda već – brige za okoliš.

Naime, moćni šoping trojac pokreće online platformu za učenje kako bi podržali svoje brendove-partnere u postavljanju ciljeva za smanjenje emisije stakleničkih plinova, a u skladu sa znanstvenim saznanjima. Kako su naveli u priopćenju, inicijativa je bitan dio napora triju tvrtki na polju djelovanja protiv klimatskih promjena, a koje su si i same već postavile ambiciozne ciljeve za smanjenje emisija kroz Inicijativu znanstveno utemeljenih ciljeva (Science Based Targets initiative  - SBTi).

Poseban, prilagođeni program bit će besplatan za brendove - partnere tvrtki, a osmišljen je na način da partnere, korak po korak, educira o tome kako započeti putovanje mjerenja emisija i postaviti ciljeve te o vrijednostima njihovog ostvarivanja.

Štetnost modne industrije

Također, predviđena je i posebna sekcija u kojoj se modni brendovi mogu povezati i međusobno i sa stručnjacima za održivost. Kako stoji u priopćenju, za između 70 i 90 posto otiska modne industrije odgovorna je sama baza proizvodnog lanca, odnosno proizvodnja materijala, priprema i obrada. Inicijativa, stoga, ima dva ključna cilja: skaliranje klimatske akcije u cijeloj industriji za širi učinak i transformaciju sustava, dok istovremeno doprinosi smanjenju emisija samih e-trgovaca.

- Dekarbonizacija opskrbnih lanaca u partnerstvu s dobavljačima, brendovima, logistikom, tvrtkama za pakiranje, a sada i našim konkurentima, moćna je poluga za pokretanje značajnih promjena u modnoj industriji. Naš je cilj je da 90 posto naših partnera (po emisijama) postavi znanstveno utemeljene ciljeve do 2025., a nova edukativna platforma je ključna za realizaciju ovog ambicioznog cilja - naglasio je David Schneider, jedan od izvršnih direktora Zalanda.

Inicijativa, koja je u skladu s antimonopolskim praksama i provodi se u suradnji s Quantisom, konzultantskom tvrtkom za održivost okoliša s ekspertizom za klimu i klimatske promjene, bit će pokrenuta kao pilot-projekt s odabranim partnerskim brendovima u jesen ove godine. Iduće će godine biti dostupna svim partnerskim brendovima.

Ova tri e-trgovca vide potencijal da platforma postane inicijativa za cijelu industriju, otvorena za sve zainteresirane modne marke i trgovce koji su predani ambicioznoj klimatskoj akciji i stvaranju održivije budućnosti mode.

20. travanj 2024 02:08